تاریخ : 14 مارس 2016 - 17:05 - شناسه خبر : 10014 اخبار شهرستان، فرهنگی

تئاتر ” بهشت بی نشان” در میبد به روی صحنه رفت

هنر تئاتر این قابلیت را دارد تا بتوان به وسیله آن اندیشه ها و تفکرات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کرد.

همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تئاتر “بهشت بی نشان” در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی میبد به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آیت الله اعرافی شهرستان میبد، خانم “چوپانی” مدیر آن مجتمع فرهنگی- تربیتی، در حاشیه برگزاری این سوگنامه گفت: این تئاتر توسط گروه هنری ” یاد یار” که وابسته به این کانون می باشد، برای مدت دوشب در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی شهرستان به روی صحنه رفت.

“چوپانی” در ادامه افزود: نویسنده و کارگردان این سوگنامه خانم “اعظم دهقانی” از فعالان عرصه هنر تئاتر شهرستان هستند و بیست نفر از اعضای کانون آیت الله اعرافی بعنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

وی هدف از اجرای این سوگنامه را ترویج و نشر فرهنگ زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه بعنوان یک الگوی راستین اسلامی برای زنان دنیا برشمرد و تصریح کرد: هنر تئاتر این قابلیت را دارد تا بتوان به وسیله آن اندیشه ها و تفکرات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کرد.

مدیر کانون فرهنگی- تربیتی آیت الله اعرافی شهرستان در ادامه با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر ازبانوان و دانش آموزان دختر شهرستان از این تئاتر دیدن کردند، افزود: تئاتر” بهشت بی نشان” روایتگر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از تولد تا شهادت است و مظلومیت آن حضرت را بازگو و به تصویر میکشد.

گفتنی است؛ در دی ماه سال گذشته نیز تئاتر ” صبر خدا” توسط همین گروه هنری در شهرستان به روی صحنه رفت که با استقبال خوبی از شهروندان روبرو شد.

IMG_1592 IMG_1603 IMG_1614 IMG_1616

اخبار مرتبط

ارسال نظر