تاریخ : 29 مارس 2016 - 13:33 - شناسه خبر : 10560 اخبار شهرستان، عکس

نمایی زیبا از میدان امام خامنه ای میبد+ تصویر

المان هم برای میدان در نظر گرفته شده است. این المان از بافت قدیمی ‌و سنتی شهر میبد است و در آینده نصب خواهد شد.

به گزارش صدای میبد: در ماه پایانی سال گذشته شاهد تکاپوی شهرداری میبد برای آماده سازی شهر جهت مسافران نوروزی بودیم. یکی از مکان هایی که توسط شهرداری میبد مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفت میدان ورودی شهر از سمت یزد بود. میدان آیت الله خامنه ای که با پیشرفت قابل توجهی برای عید امسال آماده شد توانست نمای خوبی را برای ورودی میبد به ارمغان بیاورد.

گرچه سنگفرش و برخی از کارهای عمرانی این میدان هنوز باقی مانده است.

چندی قبل نقیبی زاده شهردار میبد با تاکید بر این نکته که سعی داریم تا نوروز امسال میدان را آماده سازی کنیم تصریح کرده بود: تمام کارهای میدان از قبیل برق رسانی، آبرسانی، درختکاری و روشنایی همزمان در حال انجام است که انشالله در طی این چند روز به اتمام خواهد رسید و مردمی‌که وارد شهر می شوند با ورودی خوبی وارد مجموعه شهر میبد می شوند.

وی ادامه داد: المان هم برای میدان در نظر گرفته شده است. این المان از بافت قدیمی ‌و سنتی شهر میبد است و در آینده نصب خواهد شد.

عکس: الیاس دهقانی

میدان-آیت-الله-خامنه-ای

میدان-آیت-الله-خامنه-ای2

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. مرحبا. عکس زیبایی ست

  2. دست عکاس درد نکنه واقعا عکس شاهکاری است.
    همچنین دست آقای نقیبی زاده و مجموعه شهرداری و شورای شهر به علت بهسازی همچین میدان زیبایی درد نکنه.
    این میدان آبروی ورودی شهرمان را خریده و نام رهبر عزیزمان بر روی این میدان، آن را صد چندان زیباتر کرده است.
    میدان جانبازان (میدان کوزه) هم در قدیم زمانی که آقای نقیبی زاده شهردار میبد بودند درست شد.
    فکرهای آقای نقیبی زاده در زیباسازی شهر بی نظیره.

  3. نه به سایت میبد ما که همه اش تخریب مسئولینه نه به سایت شما.
    سایت میبد ما همش شده منفی بافی و انتقاد از این و اون ولی دست خوش به شما بازم دو تا خبر مثبت دارید.

  4. با سلام به همه خدمت گذران جمهوری اسلامی ایران
    بعضی از خبرنگاران فکر می کنند که مسئولین درد جامعه را نمی دانند. هم مردم می دانند هم مسئولین. منتهی مردم ما باید صبر و حوصله و مسئولین ما باید تلاش بیشتری در جذب بودجه و غیره انجام دهند. و کارایی بیشتری از خود نشان دهند. اینجوری که بعضی از سایت های میبد پیش گرفته اند و حالت دشمنی با مسئولین پیش می روند نه به نفع مردم است نه به نقع مسئولین. و هیچ دردی دوا نمی شود. اگر یادمان باشد دیدیم که بعضی از سایت های میبد چقدر خبر تخریبی برای بهسازی میدان خامنه ای کار کردند و آخر نتیجه دیدیم که شهردار بهترین عملکرد برای این میدان نشان داد. و واقعا دیدیم که میدان بسیار زیبایی در خور نام رهبر کشورمان بوجود آمده است. خبرنگاران باید به مسئولین شهرمان کمک کنند نه اینکه هر بار خط و نشون برای مسئولین بکشند. و یا با آبروی مسئولین بازی کنند. در دین برای اینکه آبروی کسی ریخته نشود چقدر احادیث و حرفها داریم. این درست نیست که هر بار خواسته باشیم که اگر مسئولی به خواسته ما عمل نمی کند آبرویش را زیر سوال ببریم. ما پیرو دین محمد رسول الله هستیم و باید آبروی مسلمانان را حفظ کنیم. اما بعضی رسانه ها که خود را پیرو دین و مقدسات می دانند خود خلاف آن عمل می کنند. بهتر است به جای خط و نشان کشیدن برای مسئولین و غیره در کنارشان باشیم و به آنها راهکار و مشورت ارائه کنیم. به خدا اینجوری بیشتر کار پیش می رود تا طور دیگر. یکی از مهمترین فردی که در شهر داریم و قدرش را نمی دانیم آیت الله اعرافی است که باید از رهنمودهای ایشان به نحو احسن استفاده کنیم. پس بیایید همگی بدون کینه و عداوت در آبادانی شهرمان بکوشیم و دل امام زمان عج را خوشحال و خرسند کنیم.

  5. …… در زمان شهردار قبلی مبلغ چند میلیون تومان از شهردارقبلی پول گرفت ولی نقیبی اهل باج دادن نیست به همین دلیل با اتهامات واهی و سیاسی تخریبش می کنه

  6. سلام
    بنظرم میتوان در یکی از مبادی ورودی میبد این آیه قرآن را با طرح هنرمندانه ای نوشت: “سلام قول من رب الرحیم” که تاکید و برجستگی طرح بر روی سلام باشد.
    البته این ایده برگرفته از شهر بغلی است ولی مال اونها آیه قرآن نیست.
    من خودم نمیتونم این کار رو پیگیری کنم، چون بیشتر اوقات میبد نیستم، لطفاً شما پیگیری کنید، انصافا طرح قشنگ و خلاقانه ای است.
    متشکرم

  7. دست شهردار عزیز درد نکنه لطفا نمای فلکه نماز هم در محمود آبادکه سیمانی هست ونمای زشتیه درست کنیدچون اکثر مسافران نوروزی در این میدان چادر میزدن واسترحت میکردند

  8. […] صدای میبد » نمایی زیبا از میدان امام خامنه ای میبد+ تصوی… […]

ارسال نظر