تاریخ : 30 مارس 2016 - 14:00 - شناسه خبر : 10568 اخبار شهرستان، فرهنگی

خانم اقبال مسئول کمیته زنان و خانواده شهرستان

امیدواریم شاهد بازارچه دائمی برای بانوان شهر باشیم

این نمایشگاه از ۲۷ اسفند۹۴ لغایت ۱۲ فروردین ۹۵ دائر بود و امروز به پایان رسید.

خانم اقبال مسئول کمیته زنان و خانواده شهرستان و مسئول نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی بانوی شهر خورشید در گفتگو با صدای میبد بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی بانوی شهر خورشید با هدف حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی بانوان شهرستان و عرضه و توانمندهای بانوان میبد باتوجه به سال اقصتاد مقاومتی اقدام و عمل شکل گرفت.

وی ادامه داد: این نماشیگاه از ۱۶ غرفه تشکیل شده بود که صنایع دستی مختلف از قبیل کاربافی، شال بافی، چرم، مواد غذایی، گیاهان داروئی در آن شرکت کردند. همچنین بانوان مددجو کمیته امداد و بانوان بازتوان موسسه خیریه محبت از بهزیستی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

مسئول کمیته زنان و خانواده شهرستان هدف از شکل گیری این نمایشگاه را نشان دادن توانمندهای بانوان شهرستان عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از ۲۷ اسفند۹۴ لغایت ۱۱ فروردین ۹۵ دائر بوده و امروز به پایان رسید.

وی همچنین بازدید مردم را از این نمایشگاه خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در سال آینده هم امیدواریم شاهد بازارچه دائمی برای بانوان شهر باشیم. شهر میبد یک شهر توریستی و گردشگری است. امیدواریم با همت و تلاش بانوان و مسئولین شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.

وی در پایان از نقیبی زاده شهردار میبد، اعضای شورای شهر و فرماندار به طور ویژه تشکر کرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر