تاریخ : 3 آوریل 2016 - 14:51 - شناسه خبر : 10729 با دیگر رسانه ها

تحریف یک عکس در جهت نیل به هدفی مشهود!

قرار است سلسه دوره‌های آموزش همسر داری که قبلا در موسسه باب الحوائج توسط موسسه آستان امید ( زیر نظر بهزیستی میبد ) برگزار می‌شد اینبار در سالن هلال احمر و با گستره مخاطبین متاهل به منظور رفع مشکلات زناشویی و کاهش طلاقه‌های عاطفی ناشی از آن برگزار گردد با توجه به هماهنگی صورت گرفته […]

قرار است سلسه دوره‌های آموزش همسر داری که قبلا در موسسه باب الحوائج توسط موسسه آستان امید ( زیر نظر بهزیستی میبد ) برگزار می‌شد اینبار در سالن هلال احمر و با گستره مخاطبین متاهل به منظور رفع مشکلات زناشویی و کاهش طلاقه‌های عاطفی ناشی از آن برگزار گردد

با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مسئولان شورای شهر و معاون فرماندار قرار شد با نظر مدرس دوره عنوان این همایش اصلاح و پس از تایید مجدد بنر مربوطه چاپ و این بنر نیز توسط شهرداری نصب گردد

طبق بررسی‌های خبرنگار ما آقای “ف” با هماهنگی با مدرس درس این عنوان را انتخاب و بدون روئیت مجدد توسط معاون فرماندار و شورای شهر و شهرداری بنر بنر مورد نظر چاپ و در نگهبانی شهرداری قرار داده شده بود و مسئول نصب بنرها بدون اطلاع از شرط و شروط‌های گذاشته شده و تنها به علم به اینکه برای برگزاری این همایش و نصب بنر شهرداری موافقت کرده اقدام به نصب بنر می‌کند که به محض اطلاع شورای شهر از نصب این بنر با این عنوان ناشایست سریعا دستور جمع آوری آن صادر می‌گردد.

اما در این خصوص چند نکته مهم است که کاربران و مردم عزیز میبد باید به آن توجه کنند

۱- عنوان دوره درج شده در بنر زیبنده فرهنگ مردم ولایتمدار و مومن میبد نبود.

۲- عدم نظارت دقیق روابط عمومی‌شهراری (هرچند سهوی) محل اشکال است که باید برای نصب تمامی‌بنر‌ها در آینده یک روال مناسبی انتخاب و سختگیرانه به اجرا درآورد.

۳- عدم دقت و همانگی مجدد مسئول طراحی بنر در موسسه آستان امید باعث شده تا ناخواسته زمینه ای فراهم کند تا مغرضین از این عمل سوء استفاده کرده و بهانه تخریب مسئولان شهرستان در دستور کارشان قرار گیرد!

اما نکته ای که مردم باید هوشیارانه به آن توجه کنند دستکاری در اصل بنر و حذف عبارت ” موسسه آستان امید برگزار می‌کند”  توسط رسانه مورد نظر است. خاطیان به منظور القاء به مخاطب که این برنامه هدفمند و در راستای لااُبالی گری، آن هم توسط نهاد‌های دولتی صورت گرفته و نه یک گروه مردم نهاد افکار مخاطبین را به سوی مقصود خود روانه کردند تا با ایجاد موجی برآن سوار شده و به مقصود خود برسند.

لذا از امام جمعه فرزانه میبد این سئوال داریم که با توجه به درخواست شما مبنی بر وارد نشدن مسئولان به حاشیه‌ها در نمازجمعه اخیر میبد و همت و تلاش در راستای برنامه ریزی و اقدام در جهت توسعه شهرستان بخصوص در ۱۲ محور مدنظر حضرتعالی آیا شهر نیاز به آرامش ندارد؟

و همچنین اگر حضرتعالی توصیه ای به رسانه‌ها در قبال حفظ این آرامش و عدم غبار آلود کردن فضا درجهت کینه توزی و تسویه حساب‌های گروهی و حزبی داشته باشید مایه مباهات و افتخار است.

 

Image

 

Imag

photo_2016-04-03_11-59-41

منبع: میبد نیوز

ارسال نظر