تاریخ : 10 آوریل 2016 - 20:05 - شناسه خبر : 10891 اخبار استان

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

شورای مشورتی و اتاق فکر از همه جناح های سیاسی تشکیل می شود

نماینده منتخب مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در صدد تشکیل شورای مشورتی و تشکیل اتاق فکر از همه جناح های سیاسی هستیم تا بعد از شناخت و استفاده از نظرات صاحب نظران بتوانیم ایده های را برای توفیقات بیشتر حوزه انتخابیه به دست آوریم.

مراسم تقدیر اعتبارنامه ” سید ابوالفضل موسوی بیوکی ” نماینده منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک با حضور فرماندار یزد ، اعضای هیأت اجرایی،‌ نظارت و ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزار شد.

نماینده منتخب مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال فاطمی است و ان شاءالله به برکت حضرت زهرا (س) شاهد موفقیت های بیشتری برای کشور به ویژه استان یزد باشیم.

“سید ابوالفضل موسوی بیوکی ” افزود: با تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات ، پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره  مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه ۹۴ بسیار خوب برگزار شد که قابل تقدیر است و یکی از انتخابات هایی است که همه راضی هستند که این امر نشان از برنامه ریزی دقیق و حفظ بی طرفی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

وی ادامه داد : از فردای روز انتخابات رقابت میان نامزدها جای خود را به رفاقت داده و امیدواریم در ادامه با همراهی و همکاری دوستان، اهداف و رویکردهای توسعه ای شهرستان را به پیش ببریم.

” موسوی بیوکی ” گفت: در حال حاضر در صدد تشکیل شورای مشورتی و تشکیل اتاق فکر از همه جناح های سیاسی هستیم تا بعد از شناخت و استفاده از نظرات صاحب نظران بتوانیم ایده های را برای توفیقات بیشتر حوزه انتخابیه به دست آوریم.

نماینده منتخب یزد و اشکذر گفت: سعی دارم در کارها کارشناسی تر وارد شوم و طبق برنامه ریزی و تصمیم اتاق فکر و خردجمعی برنامه ریزی کرده و وظیفه ای را که رای دهندگان بر عهده من گذاشته اند دنبال کنم.

نماینده منتخب مردم در پایان با تقدیر از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: باید با فعال تر نمودن احزاب و گروه ها و همچنین ارائه راهکارهایی این حضور گسترده را در انتخابات های دیگر نیز پایدار نماییم.

در پایان این مراسم که با حضور جمعی از اعضای هیات اجرایی، نظارت، و ستاد انتخابات شهرستان یزد  برگزار شد اعتبارنامه “سیدابوالفضل موسوی بیوکی ” نماینده منتخب یزد و اشکذر به وی اعطا شد.

منبع: یزدی نیوز

ارسال نظر