تاریخ : 18 آوریل 2016 - 8:32 - شناسه خبر : 11126 اخبار استان

مدیرکل ارشاد خبر داد:

فعالیت ۱۱۶نشریه محلی در استان یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هم اکنون ۱۱۶نشریه محلی در یزد فعال است که از این تعداد پنج نشریه با عنوان روزنامه منتشر می شوند.

علی غیاثی ندوشن بابیان اینکه از لحاظ ترکیب تعداد نشریات به تفکیک شهرستان اظهار کرد: بیشترین تعداد نشریه در شهرستان یزد با ۸۰ نشریه و بعد از آن شهرستان‌های ابرکوه ، اردکان و میبد ۶ نشریه، اشکذر پنج نشریه، بافق چهار نشریه ، تفت پنج نشریه ، مهریز دو نشریه، بهاباد و خاتم هرکدام یک نشریه دارند.
وی افزود: در شهرستان ابرکوه از میان نشریات محلی تنها دوهفته نامه ۱۵ دی در آغاز پنجمین سال انتشار وفعالیت خود بطور مرتب چاپ و توزیع شده است.
این مسئول ادامه داد: نشریه محلی دوهفته نامه ۱۵ دی وسایت خبری آن توانسته فعالیت خوبی در حوزه انعکاس خبری پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید داشته باشد.
غیاثی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم نیز ۳۲ نشریه خبری و ۲۷ پایگاه خبری در استان مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: نمایندگان بیشتر نشریات کثیرالانتشار کشوری در استان یزد فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا،وی با اشاره به نقش ارتباط دهنده مطبوعات میان مردم و مسئولان افزود: یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها بویژه رسانه‌های محلی، انعکاس مسائل، مشکلات و نیازهای مردم به مسئولان و پیگیری برای رفع و تامین آنها است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر