تاریخ : 20 آوریل 2016 - 11:10 - شناسه خبر : 11156 اخبار شهرستان

دستاوردهای شهردار میبد در سفر به تهران

دستاورد دیدار با دکتر نوذرپور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دریافت وام بیش از یک میلیارد تومانی با سود ۴ درصد و همچنین یک دستگاه لودر برای شهرداری میبد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مهندس نقیبی زاده در ماموریت دو روزه خود به تهران دستاوردها و نتایجی خوبی برای شهر کسب نمودند.

مهندس نقیبی زاده در این باره گفت: دیدار و ملاقات با دکتر نوذرپور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بسیار خوب و پربار بود بطوریکه توانستیم وام بیش از یک میلیارد تومانی با سود ۴ درصد و همچنین دریافت یک دستگاه لودر برای شهرداری داشته باشیم.

وی از دیدار با یکی از مشاورین و پیمانکار در خصوص تجهیز نمودن شهر با دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات خبر داد و افزود: طی صحبت های انجام شده، تیمی جهت مطالعه و مشخص نمودن نقاط مورد نیاز جهت نصب این دوربین ها در نیمه اول اردیبهشت ماه به میبد سفری خواهند داشت و می توانیم با تهیه طرح و نصب دوربین ها، عملا از بروز حادثه رانندگی در شهر جلوگیری نماییم.

از جمله برنامه های مهندس نقیبی زاده در تهران دیدار با خیر محترم میبدی جهت کمک  در ساخت ساختمان جدید محل نگهداری معلولین ذهنی (محبت) بود  که با همراهی آقای فلاح فرماندار و دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم  صورت گرفت و که نتیجه این دیدار قبول و پذیرش این خیر میبدی جهت ساخت بخشی از این ساختمان بود.

دیدار با معاون وزارت بهداشت و درمان آقای دکتر موهبتی از جمله دستاوردهای وی در این ماموریت کار بود که مساعدت و کمک به مرکز ژنتیک میبد را در برداشت.

مراجعه به بیمارستان دی و ملاقات با خانم دکتر سهیلی جهت واگذاری یک باب مسکونی در فیروزآباد جهت امور بهداشتی و درمانی که این مورد نیز با موافقت خانم دکتر سهیلی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. باسلام در مورد لودر و وام كه قبل عيد كارهاش انجام شده و پولشم خرج شد. بقيه موارد هم كه فكر نكنم در حيطه اختيارات شهردار باشه ايشون با اين سفر به نوعي از اسيضاح شانه خالي كردند

  2. سلام اگر همیشه بی طرفانه حقایق جامعه بدون دید جناح بندی شخصی ، مشکلات شهر بیان نموده، وتمامی نظرا بگذارید هم به رسالت خود پرداخته و هم اعتماد شهروندان و مخاطبان جلب نموده ،اوایل خیلی سایت پر محتوی بود وبه مشکلات شهر می پرداختید ولی اخیراً متاسفانه به صورت باندی وجناحی مطالب یک طرفه می گذاشتید. ان شأ الله این دفعه شورای شهر فردی را به عنوان شهردار انتخاب نمایند که ولایت مدار باشد و خطوط قرمز را رعایت نمایند وبه موضوعات حاشیه ای نپردازد

  3. دوست عزیز دو پیام تقدیر و تشکر امام جمعه فرزانه میبد از شهردار نشان از عملکرد مناسب شهردار در ۸ ماه گذشته دارد. در ضمن جلسه استیضاح و اینها فقط شانتاژ خبری از سوی برخی از سایت هاست وهیچ کدام صحت ندارد و شهردار برسر جایش باقی است.

  4. با سلام، لازم می دونم به نمایندگی از ساکنین امیرآباد از زحمات شهردار محترم در آسفالت نمودن کوچه‌های امیرآباد که به حق در این مدت غریب مانده بودند تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم اینکار تا آخر ادامه داشته باشه و نصفه و نیمه رها نشه.
    شهردار عزیز،‌ همچنان پر قدرت و محکم به کارت ادامه بده که خدایی اون بالا هست و نظاره گر ماست.

  5. چرا نمی‌خواهید قبول کنید که به جز جناح شما جناح‌های دیگه‌ای هم هست که مردم به اونا علاقه دارند. از نظر شما هر که نظر شما رو نداشته باشه متهم میشه به باندی شدن و مطالب یه طرفه و خطوط قرمز که دیگه حال آدم از تکرار اونا به هم می‌خوره. عزیزم به خدا این سایت دعوت نامه براتون نفرستاده که بیایین اینجا. همونطور که بنده و خیلی‌های دیگه یه سایت‌های مد نظر شما سر نمی‌زنیم شما هم تشریف نیارید. به همین راحتی. 🙂

  6. دست شهردار محترم میبد درد نکنه و دشمناشنون هم انشاء الله چشماشون در یاد که نمیتونند شما رو ببینند.

ارسال نظر