تاریخ : 20 آوریل 2016 - 17:46 - شناسه خبر : 11173 اخبار شهرستان1

پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

امام علی علیه السلام قرآن ناطق دین اسلام بود که با فداکاری ها و منش والای خود، در مقاطعی حساس چه با شمشیر و کلام فاخر خود و چه با صبر و سکوت پیشه نمودن، به توسعه دین اسلام، این قانون رستگاری بشریت کمک شایانی نمود.

سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد طی پیامی میلاد با سعادت مولود کعبه، موالموحدین امیر المؤمنین امام علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر را به شهروندان شهر میبد و جامعه ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

بسمه تعالی

شکرا که آفتاب فتوّت از افق کعبه دمید و شبنم شرافت بر گلبرگ هستی نشست.

مولای ما با ولادت خویش کربلا را به ارمغان آورد و سمند حماسه را راهی میدان خلوص و مجاهدت نمود. شعف را به شیعه بخشید و گل تبسم را به رسول و فخر آفرینش اهدا کرد. هستی، دوباره بهار را تجربه کرد و بر شانه های خسته زمین، همای سعادت نشست و سایه سبز عدالت بر کویر تفتیده تاریخ، گسترده شد.

امام علی علیه السلام  قرآن ناطق دین اسلام بود که با فداکاری ها و منش والای خود، در مقاطعی حساس چه با شمشیر و کلام فاخر خود و چه با صبر و سکوت پیشه نمودن، به توسعه دین اسلام، این قانون رستگاری بشریت کمک شایانی نمود

ولادت امیر المومنان حضرت علی(ع) را که به فرموده رهبر معظم انقلاب مظهر عدالت و چهره درخشان تاریخ بشری است را به تمامی مردم ایران زمین بویژه مردم شهید پرور میبد تبریک و تهنیت عرض می نمایم  باشد که زیر چتر الطاف الهی و با منش زندگی امیرالمومنین(ع)، در جهت شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی عزیز خدمت نماییم.

   سیدعلی نقیبی زاده میبدی

 شهردار میبد

ارسال نظر