تاریخ : 23 آوریل 2016 - 19:43 - شناسه خبر : 11285 ایران و جهان

اقدامات جامعه المصطفي براي كادرسازي در جهان اسلام قابل تقدير است

توليت آستان قدس رضوي اقدامات جامعه المصطفي العالميه را براي كادرسازي در جهان اسلام قابل تقدير دانست. به گزارش میبد آدینه به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي پنجشنبه شب در ديدار با آيت الله اعرافي، رئيس جامعه المصطفي العالميه در حرم مطهر رضوي افزود: اين مركز امروز پرچمدار […]

توليت آستان قدس رضوي اقدامات جامعه المصطفي العالميه را براي كادرسازي در جهان اسلام قابل تقدير دانست.

به گزارش میبد آدینه به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي پنجشنبه شب در ديدار با آيت الله اعرافي، رئيس جامعه المصطفي العالميه در حرم مطهر رضوي افزود: اين مركز امروز پرچمدار اسلام ناب و حركت امام خميني(ره) در سطح جهان است.

عضو شوراي عالي حوزه علميه خراسان با اشاره به گرايش جوانان سراسر جهان به معنويت و آموزه هاي اسلام ناب، تصريح كرد: جامعه المصطفي العالميه بستر و ظرفيت بسيار مناسبي است كه مي تواند اين جريان را پيگيري كرده و به نتيجه برساند.

حجت الاسلام رئيسي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سيره حضرت رضا (ع) در مورد گفت و گوي اديان گفت: آستان قدس رضوي به عنوان مجموعه اي منتسب به عالم آل محمد(ص)، مي تواند با تأسي به سيره آن حضرت اين نقش را در جهان امروز ايفا كند.

وي هم چنين با بيان اينكه توسعه فعاليت هاي علمي و پژوهشي در دستور كار آستان قدس رضوي است، آمادگي اين مجموعه را براي اقدام مشترك در اين خصوص با جامعه المصطفي اعلام كرد.

آيت الله اعرافي نيز در اين ديدار به ارائه گزارشي از برنامه ها و فعاليت هاي مجموعه جامعه المصطفي العالميه پرداخت و گفت: اميد است بتوانيم با همراهي آستان قدس رضوي فعاليت هاي مرتبط با نشر سيره اهل بيت را در سطح جهان گسترش دهيم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر