تاریخ : 7 می 2016 - 18:06 - شناسه خبر : 11542 اخبار شهرستان، اسلایدشو

آیت الله اعرافی خطاب به اعضای شوراها و دهیاریهای شهرستان میبد:

احترام امامزاده را باید متولی آن نگه دارد/نداشتن برنامه جامع، شورا را از درون پوک و تهی می سازد+ گزارش تصویری

خداوند به پیامبر که عقل کل هستند می فرماید با مردم تبادل نظر کن . این جایگاه مشورت است. ما باید به یک بلوغ مشورتی برسیم.

به گزارش صدای میبد: به مناسبت روز تاسیس شورا، اعضای شوراها و دهیاری های میبد، ندوشن، بفروئیه،سورک، علویه، اشنیز، صدرآباد، هفتهر…. با آیت الله اعرافی دیدار کردند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه  در این دیدار با اشاره به تاکید قرآن کریم بر مسئله مشورت و شورا به چند آیه در این رابطه اشاره و با قرائت آیه ۲۹ سوره شورا گفت:خداوند به پیامبر که عقل کل هستند می فرماید با مردم تبادل نظر کن . این جایگاه مشورت است. ما باید به یک بلوغ مشورتی برسیم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه احترام امامزاده را باید متولی آن نگه دارد افزودند: نداشتن برنامه جامع، شورا را از درون پوک و تهی می سازد.

وی لزوم وجود برنامه راهبردی،جامع و کارشناسی  را به اعضای شورا متذکر شدند.

در این دیدار تعدادی از حاضرین مشکلات زیر را به عنوان معضلات مناطق تحت پوشش حوزه خود بیان کردند. عدم وجود گاز رسانی به برخی از روستاها، تعمیر لوله انتقال آب، عدم وجود اورژانس و خودپرداز ، احداث جاده ورزنه به ندوشن، پیگیری مشکلات زمین مسکن روستایی و … از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فلاح فرماندار میبد نیز در این دیدار با تاکید بر افزایش همدلی و هم افزایی در بین اعضا شوراها آنها را از انتقال اختلافات طبیعی که بین اعضا وجود دارد را به بیرون از شورا بر حذر داشت.

DSC_0209 DSC_0212 DSC_0213 DSC_0214 DSC_0222 DSC_0237 DSC_0239 DSC_0242 DSC_0247 DSC_0252

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. با سلام
    در دوران شهردار قبل از مهندس نقیبی، چه قدر تلاس برای تنظیم برناه های ۵ ساله و کوتاه مدت جهت بررسی به شورا ارسال گردید ولی وای از نظرات شخصی و دم دمی مزاج بودن افراد که از کودک دبستانی که برنامه هفتگی دارد، کمتر اند.

ارسال نظر