تاریخ : 10 می 2016 - 20:13 - شناسه خبر : 11603 اخبار شهرستان، فرهنگی

فیلم چراغ‌قرمز درمیبد اکران شد

فیلم چراغ‌قرمز با موضوع اجتماعی و به‌صورت طنز به نویسندگی و کارگردانی حجت‌الاسلام یوسف بدرالدین در سالن امام صادق شهیدیه از ۱۵ اردیبهشت ماه به روی پرده رفته و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش صدای میبد: فیلم چراغ‌قرمز با موضوع اجتماعی و به‌صورت طنز به نویسندگی و کارگردانی حجت‌الاسلام یوسف بدرالدین در سالن امام صادق شهیدیه از ۱۵ اردیبهشت ماه به روی پرده رفته و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این فیلم در ۹۰ دقیقه و در مدت‌زمان ۶ ماه ساخته‌شده است و همه بازیگران این فیلم میبدی بوده و برای ساخت آن بالغ‌بر ۱۳ میلیون تومان هزینه داشته است.

حسین فلاح فرماندارمیبد پس از تماشای فیلم “چراغ‌قرمز” در سالن امام صادق شهیدیه گفت: اگر ما در همه شئونات زندگی‌مان خود، به چراغ‌قرمز مقابلمان توجه کنیم شاید به برخی از مسائل و مشکلاتی که ناخواسته با آن مواجه می‌شویم هرگز مواجه نشویم.

فرماندارمیبد تصریح کرد: ساخت این نوع فیلم‌های فرهنگی و اجتماعی قطعاً به حل مسائل در جامعه کمک می‌کند و جا دارد از همه متصدیان این فیلم و به‌ویژه نویسنده و کارگردان آن حجت‌الاسلام یوسف بدرالدین تشکر کنم.

حجت‌الاسلام یوسف بدرالدین بابیان اینکه تاکنون نویسندگی ۱۰ و کارگردانی ۵ فیلم را تجربه کرده است گفت: نام فیلم را چراغ‌قرمز گذاشتیم از این بابت که اگر ما زندگی را به‌نوعی رانندگی بدانیم باید یکسری حق‌وحقوقی را که نسبت به همدیگر داریم رعایت کنیم تا حقوق کسی پایمال نشود.

حجت‌الاسلام بدرالدین گفت: متأسفانه در جامعه امروز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باعث کینه و اختلاف در زندگی روابط خانوادگی می‌شود.

وی افزود: این فیلم به ارث‌ومیراث که یکی از این موضوعات است می‌پردازد و به‌جای اینکه این موضوع باعث تحکیم و تقویت پایه‌های روابط خانوادگی شود باعث اختلاف و کینه و دشمنی می‌شود و چه خوب است که هرکسی به‌حق خود قانع شود و روابط خانوادگی حفظ شود.

وی تصریح کرد: شهرستان میبد در نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، تصویربرداری، تدوین و امکانات و تجهیزات از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی در عرصه فیلم‌سازی برخوردار است؛ به‌طوری‌که می‌توان میبد را یکی از قطب‌های ساخت فیلم در استان دانست.

حجت‌الاسلام بدرالدین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از چیزهایی که ما در این فیلم به دنبال آن بودیم معرفی زیلوی میبد بود که هنرمندانه به آن پرداخته شد و امروز این فیلم با استقبال عموم مردم و مسئولین قرارگرفته و از شبکه‌های مختلف در حال پخش است.

DSC_0481 DSC_0482 DSC_0488

اخبار مرتبط

ارسال نظر