تاریخ : 25 می 2016 - 13:19 - شناسه خبر : 12193 اخبار شهرستان

اختصاصی صدای میبد؛

رفتار ناشایست یک پزشک/ توضیح و خبر خوش مدیریت بیمارستان

با حضور دکتر قانعی متخصص رادیولوژی همشهریان از این پس می توانند عصر روزهای فرد از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از خدمات سونوگرافی با تعرفه دولتی در درمانگاه تخصصی استفاده نمایند.

به گزارش صدای میبد: صبح امروز بیماران بخش سونوگرافی بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان با رفتار ناشایستی از سوی پزشک سونوگرافی روبرو شدند.

photo_2016-05-25_11-57-07

با حضور خبرنگار صدای میبد در جمع بیماران، بنا به گفته بیماران حاضر در بیمارستان پزشک مربوطه به علت نوبت دهی به ۸ بیمار به جای ۱۴بیمار از ویزیت بیماران امتناع ورزیده است و به حالت قهر محل کار خود را ترک نموده است.

این حرکت پزشک در شرایطی رویداده بود که برخی از بیماران از مدت ها قبل برای امروز نوبت گرفته بودند. برای علت این حرکت ناشایست پزشک به سراغ صفرعلی دهقانی مدیر بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان میبد رفتیم و در این رابطه با مدیر بیمارستان به گفتگو نشستیم.

photo_2016-05-25_11-57-00

وی با بیان اینکه پس از مراجعه و اظهار نارضایتی تعدادی از بیماران از اقدام پزشک مربوطه اینجانب شخصاً موضوع را پیگیری نمودم و از مسئول خدمات پارکلینیکی و مسئول بخش رادیولوژی در این رابطه توضیح خواستم.

نامبردگان اشتباه اپراتور در تعیین تعداد پذیرش بیمار برای بخش سونوگرافی را عامل به وجود آمدن این مشکل اعلام نمودند. در عین حال این اشتباه به هیچ وجه توجیه کننده اقدام پزشک مربوطه نمی باشد. هرچند پزشک، پس از مدتی به محل کار بازگشته و سونوگرافی بیماران را انجام داده است.

صفرعلی دهقانی در پایان از شروع به کار بخش  سونوگرافی در درمانگاه تخصصی بیمارستان در نوبت عصر خبرداد و گفت: با حضور دکتر قانعی متخصص رادیولوژی همشهریان از این پس می توانند عصر روزهای فرد از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از خدمات سونوگرافی با تعرفه دولتی در درمانگاه تخصصی استفاده نمایند.

با برنامه ریزی به عمل آمده، بخش اعظم مشکل سونوگرافی که برای مدتها در بیمارستان وجود داشت حل می گردد. امیدواریم شروع به کار متخصص جدید رادیولوژی رضایت همشهریان را در بر داشته باشد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر