تاریخ : 29 می 2016 - 17:44 - شناسه خبر : 12320 اخبار شهرستان

برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه آیت الله حائری میبد

آزمون علمی جذب ۷ نفر نیروی قراردادی دانشگاه جمعه ۷ خرداد در سالن امتحانات دانشگاه برگزار شد.

آزمون علمی جذب ۷ نفر نیروی قراردادی دانشگاه جمعه ۷ خرداد در سالن امتحانات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، حسین ثواقبی مدیر امور اداری دانشگاه آیت الله حائری میبد با اعلام این خبر گفت: در این آزمون از مجموع ۲۲۵ نفر داوطلب که کارت آزمون برای آنان صادر شده بود، ۲۰۸ نفر از متقاضیان در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۱۷ نفر غایب بودند.

وی افزود: کلیه مراحل برگزاری آزمون از قبیل طراحی سؤالات ، چاپ و بسته بندی دفترچه سؤالات و پاسخنامه توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد و دفترچه سؤالات و پاسخنامه به صورت پلمپ شده توسط نماینده اعزامی از سازمان سنجش به دانشگاه منتقل و پس از برگزاری آزمون،سوالات و پاسخنامه ها بصورت پلمپ شده جهت تصحیح و اعلام نتایج آزمون به سازمان سنجش آموزش کشور فرستاده شد.

مدیر امور اداری گفت: نتایج اولیه آزمون و نحوه دریافت کارنامه حداکثر تا ۲۰ تیرماه سال جاری از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را براساس شرایط مندرج در آگهی استخدام کسب نمایند، در هر رشته شغلی حداکثر چهار برابر ظرفیت به دانشگاه معرفی می شوند که پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش، در نهایت ۷ نفر به صورت قراردادی جذب دانشگاه خواهند شد.

ارسال نظر