تاریخ : 1 ژوئن 2016 - 9:13 - شناسه خبر : 12371 ایران و جهان

عصبانیت تندروها از ردصلاحیت توسط مردم، همچنان ادامه دارد:

دستور کار جدید برای پروژه تخریب دولت /رسانه های تندرو از کجا دستور می گیرند؟

آغاز به کار مجلس دهم، یادآوری شکست سنگین تندروها و حذف جریان مخالف دولت، در کنار سفر ویژه رییس جمهور به قم و لبخند رضایت مراجع عظام به دولت و شخص رییس جمهور و هراس از افزایش محبوبیت روحانی، اتاق فکر و مرکز عملیات دلواپسان، فاز تازه ای جهت تخریب دولت و شخص رییس جمهور را آغاز کرده اند.

بعد از شکست جریان شایعه سازی عجیب علیه روحانی با استفاده از پروژه نخ نماشده ایجاد شبهه در تقابل میان او و رهبرانقلاب، انتشار شایعه تذکر رهبری به رییس جمهور درباره برادرش/ انتشار خبر جعلی تذکر شدید ناطق نوری به رییس جمهور درباره زاویه گرفتن روحانی از مواضع رهبری/ انتشار خبر دستگیری برادر رییس جمهور و موج سازی تخریبی علیه دولت، حالا مسیر حمله به دولت تغییر کرده است.

خبرگزاری فارس و خبرگزاری دانشجو که در انتشار این خبرها به شکل دومینوی تخریب در سه روز پیاپی، با واکنش دستگاه های ذیربط و مسئولان مربوطه مواجه شدند، دستور کار جدیدی برای تخریب دولت و حسن روحانی اتخاذ کردند که تخریب سفر استانی و حمله سازماندهی شده به حضور پرشور مردم بود. تخریبی که به فاصله چند ساعت با انتشار عکسهای استقبال گسترده و پخش تصاویر استقبال و سخنرانی از شبکه های مختلف سیما، بازهم به هدف نخورد!
اما اصل ماجرا چیست؟
بعد از آنکه سفرهای استانی احمدی نژاد با تبلیغات فراوان و تدارک گسترده رسانه ای، منجر به گرفتن عکس یادگاری با مردم نشد و ناکامی تازه ای برای تندروها و دلواپسان رقم زد، پروژه جدید دلواپسان با هدف ایجاد دوقطبی برای انتخابات ۹۶ و کاهش محبوبیت روحانی با حمله رسانه ای سازمان یافته به کابینه و شخص رییس جمهور، کلید خورد.
تخریب وقیحانه وزیر امور خارجه، شایعه استعفای وزیر بهداشت، شایعه تغییر برخی وزرا و…بخشی از پروژه تخریبی علیه دولت است که بر اساس افزایش محبوبیت روحانی، از سوی توپخانه شکست خوردگان تندروی ناکام از مجلس آغاز شده است.
به گزارش روزنو،در حالی که حدود ۷۵ درصد مردم ارومیه، در سال ۹۲ به روحانی رای داده اند و در دولت یازدهم، اتفاقات بسیار خوبی برای این شهر و استان رخ داده، انتشار عکسهایی از آماده سازی جایگاه سخنرانی، نوشتن پلاکاردهای دستی معدود و هدف دار و کنار هم(!) با هدف عکاسی برای خوراک دلواپسان در کنار خبرسازی جعلی از حضور کم مردم، بازهم نشان داد که دلواپسان و اتاق فکرشان، نتوانسته اند شکست سنگین در انتخابات هفتم اسفند را هضم کنند و بغض آن شکست هنوز آزارشان می دهد!روز نو

ارسال نظر