تاریخ : 2 ژوئن 2016 - 13:04 - شناسه خبر : 12452 اخبار استان

تغییرات شبانه در استانداری یزد:

دو فرماندار،یک بخشدار و پنج مدیرکل دراستانداری یزد تغییر کردند

مجموعه دولت در استان یزد در یک تغییر شبانه دو فرماندار،یک بخشدار وپنج مدیرکل را درمجموعه استانداری یزد تغییر داد.

به گزارش صدای میبد: مصطفی سالاری و هادی مقیمی به ترتیب بعنوان سرپرست فرماندار شهرستان  های یزد و اردکان معرفی شدند.همچنین از سوی سید محمد میرمحمدی استاندار یزد، محمد کاظمی نسب هاشم آبادی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان خاتم منصوب و معرفی شد.
بنابراین گزارش،در پی طراحی و ابلاغ نمودار جدید سازمانی به استانداری های سراسر کشور و بر اساس پیشنهاد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در حکمی، رضا یادگاری را به سمت رییس مرکز برنامه ریزی ، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری تعیین و منصوب کرد.
سید رضا خادمی هم به عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد منصوب شد.
سید محمد میرمحمدی استاندار یزد  در ادامه در حکمی که عصر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه صادر کرده هادی هادی نسب را به  سمت حوزه مدیریت بحران استانداری ،منصوب کرد.
وی پیش از این در حوزه های اتباع و مهاجرین ، ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداری و مالی استانداری یزد تجربه مدیریت داشته است.
بنا بر پیشنهاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز سید محمد میرمحمدی استاندار یزد محمد حسین امامی را به عنوان مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد منصوب کرد.این در حالی است که در پی ابلاغ نمودار پست های سازمانی جدید به استانداری های سراسر کشور و ضرورت انجام برخی تغییرات ، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در حکمی، حسین اسماعیلی را به سمت مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری یزد منصوب کرده است.
تابناک

ارسال نظر