تاریخ : 23 می 2015 - 16:11 - شناسه خبر : 1247 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در میبد:

حزب توده و جبهه ملی حادثه ۱۵ خرداد را یک شورش کور نامیدند/ نهضت آزادی به اندازه سر سوزنی به حکومت دینی اعتقاد ندارد

آقای هاشمی یک حرف بسیار خوبی زدند و آن این که من بر سر چند چیز معامله نمی‌کنم؛ اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شخص آیت الله خامنه‎‎ای.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با بيان اين كه ائتلاف اصول‎‎گرایان سخت است ولی غیر ممکن نیست، به نشست سه نفره آیت الله مصباح یزدی، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله یزدی اشاره كرد و آن را جلسه بسیار مبارکی دانست که برای وحدت اصول‌گرایان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، “محمد نبی حبیبی” دبیر کل یکی از قدیم‌ترین احزاب سیاسی کشورمان که به عنوان جریان راست سنتی شناخته می‌شود، عصر ديروز در امامزاده سیدصدرالدین قنبر میبد، با اشاره به غائله انجمن‌‌های ایالتی و ولایتی و نقش پیشگام حضرت امام(ره) و عدم‎‎ پندگیری رژیم در این حوادث، افزود: این حوادث باعث اتخاذ تصمیمات اشتباهی شد که مسئله را برای رژیم پیچیده‌تر کرد.

وی سپس با بيان به حوادث پانزدهم خرداد ۴۲، خاطرنشان كرد: ارتش در پانزدهم خرداد ۴۲ و هفدهم شهریور ۵۷ یک دستور داشت و آن این که به مردم شلیک کند.

وی حاکم شدن جو رعب و یأس را یکی از پیامدهای پانزدهم خرداد ۴۲ دانست و ادامه داد: حزب توده و جبهه ملی حادثه ۱۵ خرداد را یک شورش کور نامیدند.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به جريان ترور حسنعلي منصور توسط محمد بخارائي از اعضاي موتلفه اسلامي، شلیک این حزب را باعث از بین رفتن جو ترس و رعب از جامعه خواند و تصریح کرد: حادثه ۲۶ خرداد تنها به مؤتلفه مربوط نبود و یک حادثه ملی بود.

وی سه رمز پیروزی انقلاب را کلمه توحید، توحید کلمه و رهبری دانست و تاکید کرد: نهضت آزادی به اندازه سر سوزنی به حکومت دینی اعتقاد ندارد به طوري كه دکتر یزدی گفت كه چون در قانون اساسی ولایت فقیه تصویب شده است، ما مستلزم به آن هستیم.

به اعتقاد حبيبي، پذیرفتن الحاقیه، خیانت است چرا كه با تدبیر حضرت امام و رهبر معظم، توانایی نظامی ما به اندازه‌ایست که آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند.

وی همچنين به نشست سه نفره آیت الله مصباح یزدی، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله یزدی اشاره كرد و آن را جلسه بسیار مبارکی دانست که برای وحدت اصول‌گرایان تشکیل شد.

دبیر کل حزب هیئت موتلفه با اشاره به این که ائتلاف اصول‎‎گرایان سخت است ولی غیر ممکن نیست، ادامه داد: گرایش و حمایت هاشمی به سمت اصلاح طلبان است، همان‌ها که بزرگ‌ترین ضربه را به آقای هاشمی زدند و وی را عالی جناب سرخ پوش نامیدند.

حبيبي همچنين يادآور شد؛ آقای هاشمی یک حرف بسیار خوبی زدند و آن این که من بر سر چند چیز معامله نمی‌کنم؛ اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شخص آیت الله خامنه‎‎ای.

منبع: ایسنا

خبرنگار: سیدمحمد نبوی

اخبار مرتبط

ارسال نظر