تاریخ : 5 ژوئن 2016 - 8:19 - شناسه خبر : 12604 اخبار شهرستان

بخشدار مرکزی شهرستان میبد منصوب شد

شنیده شده از سوی سید محمد میرمحمدی استاندار یزد،، محمد شیبانی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان میبد منصوب و معرفی شده است .

به گزارش یزدی نیوز شیبانی داری خط مشی اعتدالی می باشد .

در سابقه وی همکاری با دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام،همکاری در برگزاری محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد ، ریاست هیات کشتی استان یزد، عضویت در گروه مشاورین معاونت سیاسی و امنیتی استان یزد، دبیر و عضو هیات بازرسی انتخابات شهرستان یزد ، عضو حقوقدان دادگاه تجدیدنظر صنف رایانه و انتشار مقالات حقوقی در مجلات تخصصی دیده می شود.

لازم به ذکر است صبح فردا جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی میبد در سالن فرمانداری شهرستان میبد برگزار می شود.

بخشدار مرکزی شهرستان میبد منصوب شد

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. می بینی چقدر میبد ما خر تو خره ….. تا دیروز می گفتند آقای قاسمی زمین های سی ان جی رو فروخته و به نا حق این کار رو انجام داده….تا دیروز سایت ها و غیره از این مسئول بد می نوشتند…… اما اما امروز که داره میره بعضی سایت ها بخصوص سایت میبد ما از ایشان به خوبی یاد میکنه و اعتراض داره که چرا دارند این مسئول رو برمیدارن. خدایا شکرت با این مردمانی که دارند تو شهر میبد زندگی می کنند. عینا قضیه میدان خامنه ای ….. تا دیروز میگفتن ورودی میبد چه و چه و چه ….. امروز دوباره بهونه میارن که چه و چه و چه …. میبد ما شهر انتقادهاست ….. شهر توقع های بیش از حد است……کمی به خود بیاییم.

ارسال نظر