تاریخ : 5 ژوئن 2016 - 19:16 - شناسه خبر : 12613 اخبار استان

یک مقام مسئول خبر داد:

۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار به واحدهای صنعتی یزد اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: برای رفع مشکل برخی واحدهای واجد شرایط که با مشکل سرمایه در گردش روبه‌رو هستند، ۴۶۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

سیدعلی عزالدینی در در نشست شورای اداری استان یزد با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در دولت یازدهم به آن توجه صورت گرفته بحث تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی توجه بسیار ویژه ای دارد، گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقامتی با حضور اعضایی از بخش خصوصی و دولتی و به ریاست استاندار و دبیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در یزد تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با بیان اینکه این ستاد تاکنون ۵ جلسه با حضور اعضا برگزار کرده است، گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان یزد در طول جلساتی که برگزار کرده، ۱۹ مصوبه بسیار مهم را پشت سر گذاشته است.

عزالدینی خاطرنشان کرد: ۹ کارگروه ذیل این ستاد تشکیل و برنامه‌های هر حوزه تدوین شده است و پس از مشخص شدن دبیران و مسئولان این کارگروه‌ها، فعالیتها شروع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به برنامه‌های دولت برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، خاطرنشان کرد: در این زمینه سهم استان یزد ۴۶۰ میلیارد تومان برای واحدهایی است که نیاز به سرمایه در گردش دارند.

معاون استانداری یزد گفت: امیدواریم با اختصاص این بودجه و همچنین برنامه‌های مناسبی که از سوی دولت انجام شده، شاهد رفع مشکلات و توسعه اقتصادی استان باشیم.

تسنیم

ارسال نظر