تاریخ : 24 می 2015 - 1:24 - شناسه خبر : 1292 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

در شب میلاد امام سجاد، شهردار میبد از کار برکنار شد/حس محله گرایی در بین اعضا موج می زد/شهردار باید بداند که شهر را با دوخبرنگار نمی توان اداره کرد!+ گزارش تصویری

از نکات بسیار جالب پایانی این مراسم سخن یکی از اعضای شورای شهر میبد تحت این عنوان که شهرداران باید بدانند شهر را با دو خبرنگار نمی شود اداره کرد بود که امیدواریم دوست گرامی مان با این تفکر رای منفی به شهردار میبد نداده باشد.

به گزارش خبرنگار صدای میبد: اعضای شورای اسلامی شهر میبد با اکثریت آرا با ادامه حضور محمد حسین هدایی به عنوان شهردار میبد مخالفت کردند.

جلسه غیرعلنی استیضاح شهردار میبد با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از خبرنگاران عصر روز شنبه در محل شورای شهر میبد برگزار شد.

در این جلسه نسبتا طولانی، پس از قرائت سوالات و اظهار نظر موافقان و مخالفان و همچنین پاسخ های شهردار، شش نفر از اعضای شواری اسلامی شهر میبد با اکثریت دو سوم کل‌اعضاء، با ادامه فعالیت محمدحسین هدایی به عنوان شهردار میبد موافقت نکردند و رأی به برکناری وی دادند.

گفتنی است در پایان و با اخذ آرا، نوبخت باباییان به عنوان سرپرست شهرداری میبد انتخاب شد.

از نکات قابل تامل در جلسه استیضاح شهردار می توان به این موارد اشاره کرد: جلسه فاقد دبیر بود تا جلسه را درست مدیریت کند. بسیاری از سوالات تکراری بود گو اینکه اعضا از روی دست همدیگر نوشته بودند. برخی سوالات در حدی نبود که نیاز به استیضاح داشته باشد بلکه نیاز به تعامل بیشتر بود. برخی سوالات اصلاً به شهردار تفهیم نگردیده بود. حس محله گرایی در بین اعضای شورا کاملا موج می زد. برخی مشکلاتی که به شهردار منتسب کرده بودند استخوان چند ساله ای بود که در لای زخم مانده بود نه در زمانی هدایی.

از نکات بسیار جالب پایانی این مراسم سخن یکی از اعضای شورای شهر میبد تحت این عنوان که شهرداران باید بدانند شهر را با دو خبرنگار نمی شود اداره کرد بود که امیدواریم دوست گرامی مان با این تفکر رای منفی به شهردار میبد نداده باشد.

همچنین برخی از اعضا مانند همیشه که در اکثر جلسات خبری که حضور دارند و ساکت هستند در این جلسه نیز حرفی را بر زبان نمی آورند. به اندازه ای که سوالاتشان را دیگر همکاران قرائت می کردند.

 خبرنگار: سید محمد نبوی

DSC_0844 DSC_0843 DSC_0842 DSC_0841 DSC_0839 DSC_0835 DSC_0827 DSC_0826 DSC_0823 DSC_0821 DSC_0818 DSC_0815 DSC_0814 DSC_0812 DSC_0811 DSC_0807 DSC_0805 DSC_0803 DSC_0802 DSC_0786 DSC_0784

نظرات ارسال شده

  1. اکثریتکجا بود شیش تا احمق منافع طب
    به خاطر زمین و دزدی وپولاییکه خوردن بوده
    هیهات به حال شما رسانه های ظالم

  2. اینا که نظر مردم براشون مهم نیست هر کاری خودشون می خوان انجام می دهند. و حرف باید حرف خودشون باشه. مردم کیلویی چند؟
    من شخصا آقای هدایی را از صمیم قلب دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم انشاء الله در هر کجا خدمت می کنند موفق و پیروز و سربلند باشند.

  3. دوستان بیخود و بی جهت جبهه گیری نکنید.
    شورای شهر از بچه های میبد هستند که خودمان بهشان رای دادیم
    اگر بد بودند نباید رای بهشان میدادیم
    و حالا که رای دادیم باید حمایتشان کنیم
    درود بر اعضای آزادیخواه شورا
    از میرحسینی تا بقیه

  4. حمید اقا
    اگه شورای شهر همونایی هستند که ما بهشون رای دادیم،شهردار هم همونی میبدی هست که خود شورا بهش رای داد.ولی ما نمی تونیم رای مون رو پس بگیریم ولی اونا تونستند!!!!!!(سال همدلی و همزبانی)واقعا!!!!!!!!!!!!بازم اول یکی بهتر پیدا می کردند….

  5. با سلام خدمت همه دوستان عزیز از همینجا خسته نباشید جانانه به آقای هدایی می گویم، بچه های شورا هم خسته نباشن که به خواسته خود رسیدن حالا دیگه آزاد هستن هرچی می خوان بکنند. متاسفیم برای اعضای شورا که حرف آقای اعرافی هم زیر پا گذاشتیم.

  6. سلام اگه بادوتا خبرنگار نمیشه شهرو اداره کرد باچندتا آدم فسیل شده که سالهاست با زد وبند حق مردم رو پایمال کردن میشه اداره کرد!!!!!!متاسفم برای رایی که برای بعضی از اعضای شورا حروم کردم.

  7. متاسفم براي خودم.
    خداييش هدايي شهردار خوب و نجيبي بود. آقاي شورايي توقع داري شهردار معجزه كنه؟
    لعنت بر هر كسي كه منفعت خودش رو به مردم شهر ترجيح ميده.
    هدايي هر كجا هستي بدون نام خيرت تو تاريخ شهرداران ميبد ماندگاره.

    ضمناً با يكي اذان گفتن و پشت نقاب مذهب قائم شدن نميشه يك شورا و شهر رو اداره كرد

  8. دوستان عزیز جلسه ودعا با شهردار شایسته میبد پنجشنبه شب بعداز نماز مغرب و عشاء در امامزاده خدیجه خاتون مهرجرد

  9. متاسفم بر خودم که در میبد زندگی میکنم
    یک نفر اومد کار درست و حسابی انجام بده که متاسفانه استیضاحش کردن
    جناب آقای هدایی عزیز خسته نباشید
    یادت باشه که هیچ پستی تو میبد قبول نکنی که نمیزارن کارتو انجام بدی، اینجا میبد هست، نه اردکان

    ان شاءالله وعده همه دوستان پنجشنبه امامزاده خدیجه خاتون

    قابل توجه شورا
    دست در دست هم دهید، میبد خود را کنید ویران

  10. با سلام و عرض ادب و احترام
    به اطلاع كليه د وستان و عزيزان و دلسوزان ميبد عزيز ميرساند كه به علت تعدد اماكن اعلام شده از طرف عزي زان و براي جلوگيري از سرگرداني مردم عزيز فعلا تا اطلاع ثانوي در هيچ يك از اماكن فوق تجمعي نخواهد بود و من الله توفيق

  11. با سلام خدمت همشهریان عزیز
    میخواستم بابت عکس بالای صفحه که حقیر سرم رو رو دستام گذاشتم نکاتی عرض کنم چون داره حاشیه ساز میشه
    من وآقای هدایی و آقای داورپور حسب فرمایش آیت الله اعرافی مبنی بر حضور شهردار محترم در جامعه المصطفی صبح روز شنبه ساعت پنج و نیم به مقصد قم از میبد حرکت کردیم که در طول این سفر سیزده ساعته رفت و برگشت رانندگی ماشین با حقیر بود.
    شب قبلشم تا ساعت حدود دو بیدار بودم
    ساعت تقریبا دوازده ظهر به قم رسیدیم و بعد از زیارت کوتاه محضر امام جمعه محترم و ساعت دو عصر به سمت میبد حرکت کردیم که ساعت شش و نیم وارد شورا شدیم
    جلسه تا ساعت حدود یازده طول کشید
    سردرد شدیدی گرفته بودم فقط برا چند ثانیه سرم رو دستام گذاشتم که خبرنگاران محترم عکس رو گرفتن و در سایت گذاشتن
    گفتم که همه در جریان باشید تا شبهه ای برای کسی ایجاد نشه
    و من الله التوفیق

  12. باز هم درود بر میبدی کاردرست شورا داور پور عزیز شما میبدیها (میبدبالا)را سرافراز کردی واز با مدیریت وعقلانیت برای میبد زحمت کشیدی شما همیشه جاودان شدی

ارسال نظر