تاریخ : 17 ژوئن 2016 - 10:06 - شناسه خبر : 12953 اخبار استان

در اولین جلسه نمایندگان جدید استان:

“محمدرضا تابش” رئیس مجمع نمایندگان استان یزد شد

اولین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد در دوره دهم با تاکید منتخبان مردم بر انسجام و وحدت رویه، تعامل و پیگیری مسائل کلان استان و انتخاب ریاست مجمع برگزار شد.

به گزارش صدای میبد: در ابتدای این جلسه “محمدرضا تابش” با تبریک مجدد انتخاب نمایندگان استان و آرزوی توفیق برای انجام خدمت شایسته به مردم دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: امیدوارم در دوره جدید با تعامل و همدلی بیشتر و استفاده از پتانسیل های استان در زمینه های مختلف، ضمن انجام وظیفه قانونی و شرعی خویش، در راستای رشد و توسعه استان گام های موثری برداشته شود و در این مسیر، بنده نیز آماده انتقال تجربیات دوران حضور در مجلس شورای اسلامی برای هر چه پویاتر شدن مجمع هستم.
در ادامه سایر نمایندگان استان نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.آنچه در این جلسه بسیار برجسته و شایان توجه بود؛ وحدت نظر نمایندگان استان و تاکید بر تلاش همه جانبه برای اعمال وظایف قانونی در حوزه های انتخابیه و همدلی برای حل مشکلات کلان استان یزد.
در پایان مقرر شد مجمع نمایندگان استان با برگزاری جلسات مستمر با نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولین استانی، درجهت انتقال وحل مشکلات و نیازهای مردم و تحقق شعارها، تلاش نمایند.
در این جلسه تصریح شد مجمع نمایندگان استان یزد ماهیت اجرایی و نظارتی دارد و جلسات با مدیران استان و کشور بصورت مستمر برگزار خواهد شد و پیشنهاد گردید جلسات مجمع با دعوت از مسئولان اجرایی در برخی مقاطع نیز در مراکز حوزه های انتخابیه برگزار گردد.
همچنین در این جلسه به اتفاق آرا، محمدرضا تابش بعنوان رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در سال اول انتخاب شد و برای سال های بعد با قید قرعه به ترتیب اقای موسوی،صباغیان و دهقانی انتخاب شدند.دبیرخانه مجمع در هر دوره  نیز توسط دفاتر روسای مجمع اداره  و فعالیت خواهد کرد.
تابناک

ارسال نظر