تاریخ : 22 ژوئن 2016 - 9:19 - شناسه خبر : 13302 اخبار استان

نماینده اصلاح طلب اردکان:

اجازه نداریم به دلیل طراحی موضوع فیش های حقوقی در اتاق های تخریب از تخلفات چشم پوشی کنیم

محمدرضا تابش در گفت و گو با اعتماد آنلاین بر این مساله تاکید دارد که مردم به واسطه شعار صداقت و قانون مداری به اصلاح طلبان اعتماد کردند و در ادامه می گوید: اگر این پرداخت ها قانونی باشد نوعی بدسلیقگی است.

نماینده اردکان در مجلس اضافه کرد: بحث فیش های نجومی از سه جنبه قابل بررسی است. اول اینکه باید دید این مبالغ قانونی است یا نه، که مراجع مربوطه مانند دیوان محاسبات و بازرسی ریاست جمهوری پیگیری کنند تا اگر تخلفی صورت گرفته برخورد قانونی شود و مبالغ به بیت المال برگردد.

وی در ادامه اظهار داشت:  جنبه دوم این مساله فعال شدن برخی اتاق های فکر در آستانه انتخابات است که درصدد تخریب دولت و رییس جمهور به روش های غیر اخلاقی هستند و بخش سوم نیز افکار عمومی است که باید پاسخ مناسبی به آن داده شود. من در مجلس هم گفتم که بسیاری از خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و یا زندانی ها وامی را که گرفته اند، دفترچه کمک های آنها به عنوان تضمین دریافت شده و یا تعداد فارغ التحصیلان بیکار و حقوق یک میلیونی خانواده های کم درآمد، در مقابل حقوق های چند صد میلیونی سبب جریحه دار شدن افکار عمومی می شود و حقوق های چند صدمیلیونی توجیه ندارد.
تابش سپس افزود:  در هر صورت ما اجازه نداریم با این بهانه که ممکن است، تخلف نباشد ازآن بگذریم و یا اینکه این اتفاق در اتاق های فکر تخریب دولت عملیاتی شده از آن چشم پوشی کنیم. در نهایت اینکه می توان نتیجه گرفت، اول ،اجازه کار غیر اخلاقی ندهیم، دوم، در دامن تخریب نیفتیم وسوم  جواب درستی هم برای افکار عمومی داشته باشیم.
نماینده اردکان در مجلس درپایان متذکر شد: اصلاح طلبان به دلیل صداقت و شعار قانون مداری مورد اعتماد مردم قرار گرفتند وچنین مسائلی نباید سبب بی اعتمادی مردم شود، چرا که افکار عمومی وقتی با یک ویدئو به سی نفر اول تهران رای می دهند یعنی به ما اعتماد دارند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر