تاریخ : 22 ژوئن 2016 - 19:01 - شناسه خبر : 13333 اخبار شهرستان

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان:

طرح ضيافت مهر رمضان در بهزيستي ميبد اجرا می گردد

در اين طرح سبد غذايي شامل كالاهايي از جمله برنج ،روغن،قند و شكر و… با مبلغ ده میلیون ریال با کمک خیرین در بين تعدادی از خانواده های تحت پوشش اعم از معلولین و زنان سرپرست خانوار توزیع گردید.

به گزارش صدای میبد: طرح ضيافت الهی مهر رمضان همزمان با شروع ماه مبارك رمضان توسط بهزيستي و با حضور دستگاه هاي دولتي، مددكاران مراكز خصوصي و دولتی  در ميبد اجرا می گردد.

مشایخ رئیس بهزیستی میبد با بيان اين مطلب گفت: طرح ضيافت مهر رمضان  همه ساله در ماه مبارك رمضان با هدف ديدار با مددجويان، آشنايي مديران دستگاههاي اجرايي با فعاليت هاي بهزيستي، اطلاع از وضعيت زندگي و مشكلات مددجويان و تلاش در راستاي رفع مشكلات آنها اجرا مي شود.

به گفته وي در اجراي اين طرح معلولان، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بي سرپرست در اولويت قرار دارند و با مكاتبات و هماهنگي ها صورت گرفته از سوي بهزيستي با مجموعه ادارات شهرستان، مسئولین ارگانهای دولتی در اجرای این طرح همکاری خوبی دارند.

گفتني است در اين طرح سبد غذايي شامل كالاهايي از جمله برنج ،روغن،قند و شكر و… با مبلغ ده میلیون ریال با کمک خیرین  در  بين  تعدادی از خانواده های تحت پوشش اعم از معلولین و زنان سرپرست خانوار  توزیع  گردید.

IMG_7832

اخبار مرتبط

ارسال نظر