تاریخ : 29 ژوئن 2016 - 19:18 - شناسه خبر : 13896 اخبار استان

دربیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید:

ثبت نام ۱۱۰۹ واحد از استان یزد برای دریافت تسهیلات رونق تولید/ معرفی ۳۸۳ واحد به بانک

بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد برگزار شد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه درسالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

سیدمحمد میرمحمدی در این جلسه ضمن دعوت از همه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان برای حضور گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: شاهد همکاری خوب بانک های استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم که این همکاری و تعامل شایسته تقدیر است.

میرمحمدی تصریح کرد: لازم است در معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مشکل به بانکها از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان شاهد سرعت عمل بیشتری باشیم و این موانع باید تنها از طریق مجراهای قانونی رفع و حل شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: تاکنون از هزار و ۱۰۹ واحد تولیدی استان که در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ثبت نام کرده اند، پس از بررسی شرایط در کمیته ارزیابی ۳۸۳ واحد تولیدی وصنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

محمدرضا علمدار یزدی ادامه داد: در این جلسه مصوب گردید از طریق بانک های عامل استان به ۱۶۹ واحد تولیدی و صنعتی استان تا اشتغال ۱۰۰ نفر کارگر، تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش به مبلغ یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پرداخت شود.

گفتنی است بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان و بررسی تسهیلات رونق تولید از دستورکار جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

خبرانلاین

ارسال نظر