تاریخ : 30 ژوئن 2016 - 10:23 - شناسه خبر : 13905 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس:

تنها راه آزادی قدس ایستادگی و مقاومت است

مردم میبد فردا با حضور حداکثری یک‌بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس از اقشار مختلف مردم همیشه درصحنه و انقلابی میبد دعوت کرد: با حضور حماسی و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک‌بار دیگر وحدت و انسجام خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس به دشمنان نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد بابیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از برنامه‌های مهم درصحنه بین‌المللی است که از سوی رسانه‌های جهان رصد می‌شود افزود: تنها راه مقابله با استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی، حفظ وحدت امت اسلام و مقاومت و ایستادگی است.

فلاح تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها باید بااطلاع رسانی به هنگام باید اقشار مختلف مردم را در خلق حماسه‌ای‌ دیگر و راهپیمایی باشکوه باید آماده کنند.

وی گفت: تدابیر لازم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه و با حضور حداکثری در شهرستان میبد از سوی دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی فراهم است و مردم میبد فردا با حضور حداکثری یک‌بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

فرماندارمیبد با اشاره به زمان حرکت و مسیرهای راهپیمایی در شهرستان میبد گفت: مردم انقلابی و همیشه درصحنه میبد فردا از ساعت ۱۱ از محلات به سمت میدان جانباز حرکت خواهند کرد و پس از تجمع همه اقشار مردم در میدان جانباز ساعت ۱۲ با مشت‌های گره‌کرده و شعار همیشگی مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت مصلی بزرگ آیت‌الله اعرافی راهپیمایی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. بیانیه بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد به مناسبت روز جهانی قدس
    به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ، بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد با صدور بیانیه ای از آحاد شهروندان میبدی و اعضای بسیج جامعه پزشکی دعوت نمود تا در راهپیمایی باشکوه این روز شرکت نمایند.
    در بیانیه بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد آمده است :
    ابتکار هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بزرگترین نمایش قدرت اتحاد مسلمانان در قبال تجاوزگری وحشیانه و اشغال سرزمین فلسطین به دست صهیونیست جنایتکار است. تداوم این اشغالگری وتوسعه شهرک های یهودی نشین ومحاصره ظالمانه شهروندان و غیرنظامیان فلسطین عزم و اراده مسلمانان را در هر گوشه ای از جهان برای محکومیت این رژیم پلید قوی تر از گذشته نموده است.
    رژیم اشغالگر صهیونیستی که بیش از نیم قرن از هیچ جنایتی در سرزمین های اشغالی فروگذارنکرده است، اتحاد و هم بستگی ملل اسلامی و مایت از جبهه مقاومت را تنها راه نابودی این رژیم جعلی دانسته و از عموم مردم شریف و روزه دار شهرستان میبد و اعضای بسیج جامعه پزشکی دعوت به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی این روز می نماید.
    کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان میبد

ارسال نظر