تاریخ : 30 ژوئن 2016 - 12:11 - شناسه خبر : 13907 اخبار شهرستان

به مناسبت هفته قوه قضاییه:

تقدیر و تشکر از دستگاه قضاء شهرستان میبد+ گزارش تصویری

روسای قوه مجریه و مقننه شهرستان از رئیس و دست اندرکاران قوه قضائیه شهرستان تقدیر کردند.

به گزارش صدای میبد: صبح روز گذشته حسین فلاح فرماندار میبد، دکتر کمال دهقانی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و اسماعیلی بخشدار شهر بفروئیه از قضات و پرسنل دادگستری و دادگاه انقلاب شهرستان میبد با اهدا گل و لوح سپاس، تقدیر کردند.

لازم به ذکر است این دیدار به مناسبت هفته قوه قضائیه اتفاق افتاد.

تجلیل فرماندارمیبد از قضات و مسئولین دادگستری شهرستان میبد – نمایش خبر – فرمانداری میبد

گفتنی است دادستان شهرستان میبد در این دیدار با اشاره به وظایف سنگین دستگاه قضا، رسیدگی به پرونده‌ها و پیش‌بینی‌های وضعیت گفت: این حجم از کار با بودجه‌ای‌ که تخصیص داده می‌شود مطابقت ندارد.

جعفری افزود: امروز بیش از ۱۵ میلیون پرونده در دادگستری‌ها وجود دارد درحالی‌که فقط ۱۰ هزار قاضی جذب‌شده است و این قطعاً نارضایتی مردم را موجب می‌شود که انتظار داریم این موضوع در مجلس مطرح شود.

رئیس دادگستری میبد هم به خلأ قانون در دستگاه قضا پرداخت و افزود: برای پیشگیری و رسیدگی به بسیاری از آسیب‌ها ازجمله در حوزه رسیدگی به پرونده‌های غیربومی‌ها خلأ قانونی وجود دارد که باید این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم با گرامی داشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به کارکنان دستگاه قضا گفت: امروز ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق‌دان و متخصص در رشته حقوق هستند.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی افزود: این نمایندگان با عضویت در کمیسیون‌های مختلف ازجمله کمسیون حقوق مجلس می‌توانند نقش مؤثری در مسائل حقوقی داشته باشند.

دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه دکتر دهقانی و قوه قضائیه

اخبار مرتبط

ارسال نظر