تاریخ : 25 می 2015 - 18:08 - شناسه خبر : 1409 اخبار استان

اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان اشکذر

اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان اشکذر اولین اداره در صدور جواز تأسیس

صدور مجوز احداث یک واحد خدماتی (جنرال سرویس) در شهرستان اشکذر حاصل تلاش اداره صنعت،معدن وتجارت در تفویض اختیار وظایف استانی است.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان اشکذر، با صدور مجوز احداث یک واحد خدماتی در( قالب جنرال سرویس) در شهرستان اشکذر برای اولین بار، این اداره وارد فاز جدیدی از فعالیت های خود شد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر با اعلام این خبر افزود: بر اساس توافق انجام شده بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و این اداره و در جهت تکریم ارباب رجوع و نیز انجام طرح تفویض اختیار به ادارات شهرستانها اولین مجوز تاسیس در شهرستانها برای یک واحد خدماتی در شهرستان اشکذر صادر گردید.

فلاح اظهارداشت: این اولین قدم برای رسیدن به اهداف وبرنامه های بلند مدت اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان در سال ۹۴ میباشد. که مطمئناً در سالی که سال دولت وملت، همدلی وهم زبانی نام گرفته است. این اداره ضمن هماهنگی با سازمان خود در رسیدن به بهترین عملکرد در بین ادارات ، هدف رسیدن به رضایت مندی مردم شهرستان را نیز در مرحله اول اهداف خود قرار خواهد داد.

ایشان در ادامه گفت :این اداره علاوه بر انجام وظایف قبلی خود ،در صدد تحویل گرفتن وظایف صنعتی شهرستان نیز می باشد. تا بتواند در آینده ای نزدیک ضمن صدور مجوزهای صنعتی، نظارت و کنترل بهتری بر روی واحدهای صنعتی شهرستان داشته باشد.

 

ارسال نظر