تاریخ : 9 جولای 2016 - 20:31 - شناسه خبر : 14498 اخبار استان

یک مقام مسئول خبر داد:

وزیر اقتصاد به یزد سفر می‌کند

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از در پیش بودن سفر وزیر اقتصاد به یزد به‌منظور افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری این استان خبر داد.

 «علی نمازی» در دومین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد از برگزاری منظم این جلسات به صورت ماهانه خبر داد و گفت: هم‌چنین  شورا به‌صورت فصلی با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر وزیر اقتصاد به یزد به منظور افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، گفت: گزارش بخش‌های مختلف اقتصادی برای ارائه در این سفر در حال تهیه و تدوین است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان در بخش دیگری از سخنانش تشکیل نهاد نظارتی متناظر با بانک مرکزی، بیمه مرکزی و بورس را ضروری دانست و از ارائه پیشنهاد این طرح در سفر وزیر اقتصاد خبر داد.

نمازی گفت: تشکیل چنین نهادهایی، موجب ارتقای جایگاه استان در زمینه‌های بانکی، بورس و بیمه می‌شود.

براساس این گزارش، در این جلسه هر یک از اعضا با ارائه گزارشی از حوزه فعالیت خود در سال گذشته، نقطه نظرات خود را برای جمع‌بندی نهایی این گزارش در سفر وزیر اقتصاد ارائه کردند.

ارائه برنامه‌های سال جاری شورا و نقش آن و بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بورس، بیمه‌ها، بانک‌ها و سرمایه‌گذاری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی از دیگر مباحث این نشست بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر