تاریخ : 12 جولای 2016 - 21:29 - شناسه خبر : 14631 اخبار شهرستان، اسلایدشو

به مناسبت هفته بهزیستی:

۱۰ تا ۲۵ درصد زنان سرپرست خانوار میبدی خودکفا شده اند/ افتتاح نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات توسط ریاست بهزیستی کشور

شماره تلفن ۱۲۳ برای کودکان، زنان و … که دچار آسیب هستند در نظر گرفته شده تا به خدمات این مرکز دسترسی راحت داشته باشند.

به گزارش صدای میبد: مشایخ رئیس بهزیستی میبد با تبریک هفته بهزیستی از ۱۵۹ وظیفه این نهاد خبرداد و افزود: بهزیستی در تصمیم گیری های کلان کشور نقشی ندارد ولی معضلات را باید حل کند و این ظلم به بهزیستی است.

وی از خبرنگاران خواست تا مردم را با وظایف بهزیستی آشنا سازند و بدین وسیله بهزیستی را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

در ادامه جلسه خانم جوادیان کارشناس آسیب های اجتماعی بهزیستی میبد با بیان اینکه هدف ما از تشکیل این جلسه معرفی اورژانس اجتماعی است به تاسیس این واحد بهزیستی از سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و با بیان وظایف اورژانس اجتماعی از رایگان بودن خدمات این مرکز خبر داد.

وی ادامه داد: شماره تلفن ۱۲۳ برای کودکان، زنان و … که دچار آسیب هستند در نظر گرفته شده تا به خدمات این مرکز دسترسی راحت داشته باشند.

خانم جوادیان با اشاره به اینکه «ایرانی با نشاط با بهتر زیستن» شعار سال ۱۳۹۵ بهزیستی می باشد به برنامه های این اداره در هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود: افتتاح نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات توسط ریاست بهزیستی کشور، مراسم تجلیل از معلولین موفق و نخبه، رونمایی از سردیس مرکز تحقیقات ژنتیک و افتتاح بخش sequencer ژنتیک میبد، افتتاح مرکز مشاوره اردیبهشت و… از جمله برنامه های بهزیستی میبد در این هفته می باشد.

وی خدمات تخصصی، به موقع و در دسترس را شعار مرکز اورژانس اجتماعی برشمرد و ادامه داد: خدمات توانبخشی مرکز حائری شامل کاردمانی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی در هفته بهزیستی رایگان می باشد.

وی همچنین از آمار ۱۰ تا ۲۵ درصدی باز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد و آن را افتخاری برای مرکز بهزیستی میبد برشمرد.

همچنین در این جلسه ابوطالبی روانشناس کارشناس خدمات سیار بهزیستی، خانم شیرزاد مددکار بخش طلاق و خانم غالبی مددکار بخش بحران حضور داشتند و با همراهی خبرنگاران از مرکز اورژانس اجتماعی میبد بازدید به عمل آوردند.

DSC_1644 DSC_1646 DSC_1647 IMG_7970

DSC_1650 DSC_1655 DSC_1657 DSC_1660

اخبار مرتبط

ارسال نظر