تاریخ : 28 می 2015 - 13:19 - شناسه خبر : 1466 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

وداع محمدحسین هدایی با پرسنل شهرداری میبد + تصاویر

گفتنی است پرسنل شهرداری با اهدای لوح تقدیری که به امضای همه پرسنل شهرداری رسیده بود از زحمات وی تشکر و آرزوی پیروزی و موفقیت نمودند.

محمدحسین هدائی شهردار سابق میبد برای خداحافظی با پرسنل شهرداری در این نهاد حضور یافت.
به گزارش صدای میبد به نقل از  روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز (پنجشنبه) محمدحسین هدائی شهردار سابق برای خداحافظی با پرسنل شهرداری میبد در این شهرداری حضور یافت.
بنابراین گزارش، محمد حسین هدایی با استقبال گرم کارمندان روبرو شد و مراسم خداحافظی همراه با درآغوش کشیدن یکدیگر، ریختن اشک و بدرقه شهردار تا درب شهرداری ادامه داشت.

گفتنی است پرسنل شهرداری با اهدای لوح تقدیری که به امضای همه پرسنل شهرداری رسیده بود از زحمات وی تشکر و آرزوی پیروزی و موفقیت نمودند.
یادآور می شود، شهردار میبد شنبه گذشته، به استناد ماده ۷۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مربوط به استیضاح و طرح سوال از شهردار، با اکثریت آرای مخالف از سوی اعضای شورای اسلامی شهر میبد از سمت خود برکنار شد.
DSC_4332 DSC_4336 DSC_4338 DSC_4340 DSC_4342 DSC_4345 DSC_4346 DSC_4348 DSC_4351 DSC_4352 DSC_4355 DSC_4356 DSC_4357

نظرات ارسال شده

  1. شهردار عزیز دوست داریم. متاسفم برای اعضای شورا

  2. واقعا برای شورای شهرمون متاسفم

  3. به سلامت خیلی خوش اومد. دیگه بیا از اینورا!!!

  4. باز هم درود بر میبدی کاردرست شورا داور پور عزیز شما میبدیها (میبدبالا)را سرافراز کردی واز با مدیریت وعقلانیت برای میبد زحمت کشیدی شما همیشه جاودان شدی

  5. اين شوراي بي لياقت و بايد فورا منحل كنند

  6. به سلامت شهردار دلسوز …..آنان که باید بدانند میدانند که شما برای مردم چه کردید و چه میخواستید بکنید…..توی این شلوغ بازیها صدایت به جایی نرسید….. رفتی چون با آنها همرنگ نبودی و نشدی….. تنها راه حل همان پل صراط بود…….امید که شهر خود را از یاد نبرید و در رتبه های بالاتر شاهد حضور شما باشیم ……..شما در قلب و یاد میبدیها ماندگار شدی……..یــا عـــلــی.

  7. با سلام…
    متاسفم که کسی قدر شما را نداشت…

ارسال نظر