تاریخ : 16 جولای 2016 - 21:29 - شناسه خبر : 14780 اخبار شهرستان، اسلایدشو

در شهریورماه صورت می گیرد:

تجلیل از داوودی شمسی نماینده اسبق میبد و اردکان در مجلس شورای اسلامی

چه خوب است تا زمانی که دوستان در قید حیات هستند تلاش هایشان را پاس بداریم. میبد محفل و مأمن بزرگانی بوده است که هرکدام نقش های برجسته ای را در تاریخ این شهرستان ایفا کرده اند.

به گزارش صدای میبد: اولین جلسه شورای تکریم از مدیران و افراد تأثیرگذار در توسعه میبد صبح امروز در فرمانداری میبد برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد کسانی که در تشکیل و توسعه شهرستان میبد در چند دهه اخیر نقش بسزایی داشته اند تجلیل شوند به همین منظور ستادی به ریاست دکتر کلانتری تشکیل و در تاریخ ۱۱ شهریورماه روز مصوب شدن شهرستان میبد از سید اسماعیل داوودی شمسی تجلیل خواهد شد.

DSC_1880

در ابتدای این جلسه سیدمحسن فلاح معاون فرماندار میبد گفت: حرکت فرهنگی خوبی که با تقدیر از استادان عنابی و قانعی شروع شد و در ادامه به استاد سیدعبدالعظیم پویا رسید حرکت خوبی بود که امیدواریم ادامه پیدا کند و در شهریورماه از آقای داوودی شمسی تقدیر می کنیم.

سیدعبدالعظیم پویا پژوهشگر میبدی نیز در این جلسه خاطر نشان ساخت: خوشحال شدم که شهرما به سمت شهر فرهنگی حرکت می کند. یکی از نیازمندی های فرهنگی شهر تقدیر از خدمتگزاران به فرهنگ آن شهر می باشد و این نشان از هوشیاری مردم یک شهر دارد که از خدمتگزاران خودشان تقدیر می کنند. اگر این کار به نهادهای مردم نهاد سپرده شود بهتر است. از فرماندار محترم سپاسگزاریم که این حرکت را ادامه می دهند.

DSC_1893

دکتر کلانتری رئیس دانشگاه میبد در این جلسه یکی از ضروریات امروز را تجلیل از کسانی دانست که نقشی در توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان داشته اند.

وی ادامه داد: در هر زمینه ای که فرمانداری صلاح بداند ما حاضر به همکاری هستیم و با توجه به تجربیات و امکاناتی که داریم سعی می کنیم بهترین برنامه ها را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

DSC_1877

فلاح فرماندار میبد با اشاره به تجربه خوب تجلیل از آقای پویا که توسط دانشگاه حائری اجرا شد تصریح کرد: این برنامه به ما نوید انجام کارهای دیگری را می دهد و امیدواریم که در میبد بتوانیم هر شش ماه یک بار از افرادی که در بحث های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی زحمت کشیده اند تقدیر کنیم.

فرماندار در ادامه با توجه به خصوصیات شخصی داوودی شمسی افزود: وی ممکن نبود دست رد به سینه کسی بزند و یکی از نقاط برجسته ایشان ارتباط با تمامی افراد بود. این یکی از ویژگی های خوب و برجسته ایشان بود. همچنین داوود شمسی هیچگاه انگیزه اش برای خدمت به مردم را از دست نداد.

وی اضافه نمود: چه خوب است تا زمانی که دوستان در قید حیات هستند تلاش هایشان را پاس بداریم. میبد محفل و مأمن بزرگانی بوده است که هرکدام نقش های برجسته ای را در تاریخ این شهرستان ایفا کرده اند.

فلاح با تاکید بر این نکته که بزرگداشت ها باعث ایجاد انگیزه در افراد می شود اظهار داشت: خدا رحمت کند دکتر رادی را که کار نویی را انجام دادند. کار خیلی ارزشمند بود. خانه ایی را برای یک معلم زحمت کش تهیه کردند. بحث قیمت و پولش نیست. نفس کار بسیار زیبا بود. از دکتر کلانتری ممنون هستند که مسئولیت این کار را پذیرفتند و امیدواریم که با تجلیل از بزرگان نقش کوچکی را در این راه به ثمر برسانیم.

DSC_1899 DSC_1893 DSC_1878

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. خدايي اش با اين همه كار رو زمين مونده،مسئولين دور هم بشينند در باره تجليل از داوودي شمسي تصميم بگيرند و كميته تشكيل بدند.اين تذهبون؟
    معدود جلسه ايه كه هم فرماندار،هم معاون فرماندار حضور دارند.قراره چه تصميم گره گشايي گرفته بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر