تاریخ : 28 می 2015 - 18:53 - شناسه خبر : 1482 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

پیام تقدیر و تشکر آیت الله اعرافی از مهندس هدایی شهردار میبد + اصل پیام

اینک که یک دوره از خدمت ارزنده جنابعالی در سمت شهردار میبد، به پایان رسیده است، وظیفه می دانم صمیمانه از مجاهدت و خدمات مجدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان و نیز همسر بزرگوارتان تقدیر و تشکر نمایم.

درپی به پایان رسیدن دوره خدمت ارزنده مهندس محمدحسین هدایی از سمت شهردا میبد ، آیت الله اعرافی در پیامی از خدمات  ارزنده ایشان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میبدآدینه ، متن پیام آیت الله اعرافی به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب مستطاب آقای مهندس محمدحسین هدایی دام توفیقه

باسلام و تحیت

اینک که یک دوره از خدمت ارزنده جنابعالی در سمت شهردار میبد ، به پایان رسیده است ، وظیفه می دانم صمیمانه از مجاهدت و خدمات مجدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان و نیز همسر بزرگوارتان تقدیر و تشکر نمایم.

برای شما و خانواده گرامی و والد معظم سلامت و سعادت و توفیق روزافزون مسألت می نمایم و امیدوارم همچنان در خدمت نظام اسلامی و مردم عزیز باشید و میبد هم از شما بهره برد.

باسپاس و پوزش

علیرضا اعرافی

۶-۳-۱۳۹۴


 

 

نظرات ارسال شده

  1. فکر کنم حاج آقای اعرافی امام جمعه محترم شهرستان میبد یادشون رفته که آقای هدایی را استیضاح کردن، چون در متن پیامشان نوشتن دوره خدمت شما به پایان رسیده است. ای کاش شهر ما که امام جمعه باوقار و قویی و فوق العاده باسواد دارد، ای کاش این شهردار محبوب را هم می شد نگه داشت ولی افسوس که اعضای شورای شهر هیچ تخصصی در اداره شهر ندارند و مقصر ما مردم بودیم که به اینان اعتماد کردیم و رأی دادیم.

  2. دلمان خوش بود که بلاخره یک مدیر قویی حاضر شد مسئولیتی در شهر ما برعهده بگیرید. آقای هدایی عزیز یادت همیشه در قلبها خواهد ماند واقعا ما در این مدتی که شما شهردار بودی تفاوت را احساس کردیم. برای اعضای شورای شهر متاسفیم

  3. آقای اعرافی عزیز امام جمعه دوست داشتنی و مهربان شهرستان میبد، شهردار رفت و از دست شما هم کاری بر نیامد، امیدوارم این قضیه زمین خواری هایی که اتفاق افتاده در میبد و شهردار عزیز آقای هدایی داشتن برملاح می کردند پرونده اش بسته نشه، شهرداری که **** هم خیلی تلاش کرد تا برکنار شود، داشت کاری می کرد کارستان، اختلاس زمین در میبد، واقعا جالبه، آقای اعرافی زمینهایی که در محدوده شهرداری بود و آقای ****با ثبت پلاک و گرفتن سند به ***** خویش فروخته و تا آنجایی که اطلاع داریم هر متری ۱۵۰ هزار تومان خریداری کرده و متری ۹۰۰ هزار تومان فروخته شده، اینها باید پیگیری شود، وگرنه وجهه شما هم خدشه دار می شود. آقای *****که فقط مو و ریش خود را سفید کردی . کاش مرام علی هم یاد می گرفتی، متاسفیم برای خودمان که به شما رأی دادیم .

  4. حرفای منو دوستداران میبد گفتن ….فقط اینو بگم……از فرماندار هم انتظار داشتیم یه تشکر خشک و خالی میکردن…. شاید ایشون هم از عملکرد شهردار ناراضی بودن !!!! …..خدا داند!

ارسال نظر