تاریخ : 19 جولای 2016 - 18:42 - شناسه خبر : 14866 اخبار شهرستان

وقتی کار به کاردانش سپرده می شود!

سید جواد امامی میبدی به عنوان رئیس بسیج رسانه استان انتخاب شد.

به گزارش صدای میبد: سید جواد امامی میبدی به عنوان رئیس بسیج رسانه استان انتخاب شد.

لازم به ذکر است سید جواد امامی میبدی دارای مدرک کارشناسی هوا و فضا از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. نامبرده چندین سال است که به عنوان مدرس در مرکز خبر میبد مشغول به تدریس می باشد.

وی همچنین در تولید کلیپ، تیزرهای رسانه ای دارای تبحر بوده و تاکنون چندین مقام را توانسته همراه با شاگردانش در سطح کشور از آن خود کند.

صدای میبد این انتخاب شایسته را به وی و جامعه رسانه ای بسیج تبریک گفته امید است با نگاه اعتدالی نامبرده شاهد جذب حداکثری در بسیج رسانه و ایجاد همدلی و همزبانی هرچه بیشتر رسانه های استان در میدان جنگ نرم باشیم.

به گزارش ایرنا سردار اکبر فتوحی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان افزود: فعالیت در عرصه رسانه بسیار مهم است و کسی می تواند در عرصه جنگ فرهنگی موفق باشد که این ابزار را در دست داشته باشد و لذا باید همه تهمیداتی لازم در نظر گرفته شود تا در عرصه رسانه و فضای مجازی حضور فعالی داشته باشند.
وی اظهار کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان نسبت به نظام و انقلاب، نقش بسیج اقشار در مبارزه با این تهدیدات بسیار اثرگذار است و لذا باید همواره آماده و به روز در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.
در این مراسم، سعید دهقان بعنوان معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد، حسن ابراهیمی بشکانی بعنوان مسئول بسیج کارمندی، مهدی نادی بعنوان مسئول بسیج ورزشکاران و سید جواد امامی بعنوان رئیس جدید بسیج رسانه استان یزد معرفی شدند.
همچنین با اهدا لوح تقدیر از علیرضا باقری، منصور زارع، علی محمد عطاری و سید حسین راسخی به عنوان مسئولان سابق قشرهای فرهنگی، کارمندی، ورزشکاران و رسانه سپاه الغدیر استان یزد تجلیل شد.

ارسال نظر