تاریخ : 21 جولای 2016 - 11:45 - شناسه خبر : 14941 ایران و جهان

پشنهاد ۲۶۷ هزار دلاری برای گوشی همراهی که کودتای ترکیه را درنوردید

یکی از شهروندان عربستان سعودی اعلام کرد که حاضر است گوشی تلفن همراهی که از طریق آن، رجب طیب اردوغان از مردم کشورش خواست به خیابان ها ریخته و در مقابل کودتا چیان بایستند را به مبلغ ۱ میلیون ریال سعودی (نزدیک به ۲۶۷ هزار دلار آمریکا)، خریداری نماید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  یکی از شهروندان عربستان سعودی اعلام کرد که حاضر است گوشی تلفن همراهی که از طریق آن، رجب طیب اردوغان از مردم کشورش خواست به خیابان ها ریخته و در مقابل کودتا چیان بایستند را به مبلغ ۱ میلیون ریال سعودی (نزدیک به ۲۶۷ هزار دلار آمریکا)، خریداری نماید.

ولی خانم “هانده فیرات”ولی مجری تلوزیونی شبکه “CNN Turk” که این تماس تلفنی را پاسخ داد، از فروش این گوشی همراه امتناع کرد و در این رابطه گفت:

“اکنون این دیگر یک یادگار تاریخی ملی به شمار می آید باید در موزه از آن نگهداری شود. جای این گوشی در کلسیون شخصی افراد نیست.”

یادآور می شویم که ساعاتی پس از آغاز کودتای نظامی در ترکیه، رجب اردوغان با خانم فیرات که سرپرستی بخش آنکارای شبکه ی تلویزیونی مذکور را برعهده داشت، تماس حاصل کرد. این تماس ویدئویی از طریق برنامه “FaceTime” به صورت زنده میان دوطرف برقرار شد.

 

ارسال نظر