تاریخ : 23 جولای 2016 - 7:48 - شناسه خبر : 15001 اسلایدشو، ایران و جهان

انفجار تریلی مهمات در اتوبان قزوین

بلافاصله مسیر توسط تیم اسکورت مسدود و با همکاری مردم عزیز هیچ آسیبی به کسی نمی‌رسد و تنها یکی از مأمورین فداکار نیروی انتظامی دچار مصدومیت جزیی شده است.

یک دستگاه تریلی حامل مهمات (گلوله های توپ) در جاده قزوین آتش گرفت و مهمات آن نیز منفجر شدند.

به گزارش عصرایران، این تریلی بر اثر پارگی لاستیک در اتوبان قزوین – زنجان نزدیک به شهر تاکستان دچار حادثه شده بود.  این اتفاق تلفاتی نداشت. انفجارها با صدای بسیار بلندی همراه شدند و تا مسافت زیادی شنیدی شد. نخستین خبرها با عنوان انفجار در اتوبان قزوین منتشر شده بودند.

سخنگوی سپاه هم گفت: سانحه امروز اتوبان زنجان- قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله‌های توپ یکی از یگان‌های سپاه بود که این سانحه تلفات جانی نداشت.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جزئیات سانحه امروز انفجار یک دستگاه تریلی در اتوبان زنجان- قزوین اظهار داشت: این سانحه مربوط یکی از تریلی‌هایی بود که مقادیری از گلوله‌های توپ متعلق به یکی از یگان‌های سپاه را حمل می‌کرد که این تریلی در  اثر ترکیدگی لاستیک و برخورد با گاردریل کنار جاده در هوای بسیار گرم شده و دچار آتش‌سوزی و انفجار می‌شود.

وی گفت: با تدابیر ایمنی پیش‌بینی شده برای جلوگیری از آسیب به خودروهای در حال حرکت بلافاصله مسیر توسط تیم اسکورت مسدود و با همکاری مردم عزیز هیچ آسیبی به کسی نمی‌رسد و تنها یکی از مأمورین فداکار نیروی انتظامی دچار مصدومیت جزیی شده است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: اقدامات ایمنی جهت حمل و نقل مهمات نظامی طبق دستورالعمل جاری بر فرآیند چینش مهمات در تریلی به طور کامل اعمال شده بود و تدابیر دیگر نظیر نبودن چاشنی نیز از دیگر اقداماتی بود که مسئولان امر صورت داده بودند.

ارسال نظر