تاریخ : 24 جولای 2016 - 12:05 - شناسه خبر : 15186 اخبار شهرستان، اسلایدشو

اختصاصی صدای میبد/دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی:

استان یزد با بحران جدی آب روبرو است+ گزارش تصویری

در زمینه برق مدیریت خوبی اعمال می شود و تولید برق استان هم نسبتا خوب است.

به گزارش صدای میبد: مجمع نمایندگان استان صبح دیروز با مدیران کل آب منطقه ای استان، مدیرکل محیط زیست و مدیر کل شرکت توزیع برق منطقه ای استان نشستی را برگزار کردند.

دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در این رابطه به خبرنگار صدای میبد گفت: در این جلسه در خصوص ظرفیت های استان و همین طور کمبودها و چالش های پیش رو صحبت شد. مدیران دستگاه ها نیز فعالیت ها و اقداماتی که در چندسال گذشته انجام داده اند را تشریح کردند.

وی ادامه داد: بیشتر وقت جلسه نمایندگان استان در این نشست با توجه به حساسیت موضوع آب، به این امر اختصاص داده شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان ساخت: با توجه به خشکسالی های پیوسته در ۱۳ سال اخیر تا پنج سال آینده با بحران جدی آب روبرو می شویم. میزان آبی که در بخش های مختلف صنعت، شرب و کشاورزی مصرف می شود کیفیت نامطلوب آب های زیرزمینی استان و ضرورت انتقال آب به استان و طرح هایی که اجرا شده و قرار است توسط دولت در سال های آینده نیز اجرا شود، اعم از خط دوم انتقال آب به استان و همینطور پروژه انتقال آب از دریا عمان و خلیج فارس به استان یزد از مباحث دیگری بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

وی اضافه نمود: البته این خط انتقال آب تنها مختص یزد نیست بلکه تمام استان های مرکزی کشور را شامل خواهد شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در زمینه برق تاکید کرد: در زمینه برق مدیریت خوبی اعمال می شود و تولید برق استان هم نسبتا خوب است.

از مباحثی که در این جلسه به آن اشاره شد الگوهای کشت و مواردی از این دست بود.

در این جلسه مدیرکل منابع طبیعی و محیط زیست استان همچنین در خصوص لطمه هایی که بخش صنعت ممکن است بر محیط زیست یا منابع طبیعی وارد کند توضیحات لازم را ارائه دادند.

خبرنگار: سیدمحمد نبوی میبدی

 

DSC_2535 DSC_2526 DSC_2521 DSC_2520 DSC_2516 DSC_2509 DSC_2500 DSC_2497 DSC_2496 DSC_2495 DSC_2487 DSC_2482

اخبار مرتبط

ارسال نظر