تاریخ : 27 جولای 2016 - 13:05 - شناسه خبر : 15293 اخبار شهرستان، صدای24، گزارش تصویری

دکترفرزندی در دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی:

داروسازی یاس افتخاری برای استان یزد است+ گزارش تصویری

پلت فرم ۱۴ قلم دارو دیگر از امریکا، اسپانیا و آلمان تهیه کرده ایم. هزینه ای بالغ بر ۲ میلیون یورو سرمایه در گردشی است که در بخش خوراکی احتیاج داریم.

به گزارش صدای میبد: صبح روز گذشته دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی همراه با فرماندار از کارخانه داروسازی یاس میبد بازدید کردند. در این دیدار دکتر فرزندی، دکتر نوری، دکتر مصدق، دکتر بیکی و بابائی نیز حضور داشتند.

دکتر فرزندی مدیرعامل این کارخانه در این نشست گفت: ما الان باید کمک کنیم که کارخانه به حرکت در آید. شرایط امروز ما از لحاظ بخش خوراکی کامل است. دکتر قاضی زاده وزیر بهداشت و دکتر دیناروند در بازدید از کارخانه حیرت زده به بخش و قسمت های مختلف آن و دستگاه ها می نگریستند چرا که اکثر این دستگاه ها در زمان تحریم وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: اولین محموله صادرات را به کشور آذربایجان فرستادیم. نمونه هایی را برای عراق و اکراین فرستادیم.

دکتر فرزندی با اشاره به اینکه در صنعت دارو راه اندازی کارخانه یاس برای استان یک افتخار است تصریح کرد: در بخش تزریقی دستگاه ها آماده است. هفتاد درصد پیشرفت داشتیه ایم. ارزش ماشین الات حدود ۲۵-۳۰ میلیارد تومان است. با ۷ میلیارد تومان ما ظرف یک سال این بخش را به بهره برداری می رسانیم که ۶۰-۷۰ نفر می توانند در این قسمت مشغول به کار شوند.

مدیرعامل کارخانه یاس تاکید کرد: بخش های تاسیسات، زیربنا و آزمایشگاه آماده است. در بخش خوراکی بسته بندی را شروع کرده ایم. تولید را هم تا دو ماه دیگر شروع خواهیم کرد. ۴ محصول تولید کرده ایم و وارد بازار کرده ایم. در حال فعالیت شناساندن داروها هستیم. یک محصول دیگر آماده است. پلت فرم ۱۴ قلم دارو دیگر از امریکا، اسپانیا و آلمان تهیه کرده ایم. هزینه ای بالغ بر ۲ میلیون یورو سرمایه در گردشی است که در بخش خوراکی احتیاج داریم.

گفتنی است کارخانه یاس میبد سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۳ هکتار وبا سرمایه اولیه ۲۰ میلیارد تومان استارت خورد و در اسفند ۹۴ به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی دارای ۸ خط تولید خوراکی و دو خط بسته بندی می باشد که سی نفر در حال حاضر در یک شیفت مشغول به کار می باشند.

DSC_2956 DSC_2958 DSC_2960 DSC_2961 DSC_2962 DSC_2967 DSC_2969 DSC_2971 DSC_2972 DSC_2974 DSC_2975 DSC_2977 DSC_2965

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. با سلام ای کاش نماینده محترم دکتر دهقانی بر راه اندازی کارخانه میسان وفولاد بتوانند کاری انجام بدهند واقعا حیفه در سال ۸۷و۸۸ نزدیک به چهارصد نفر فقط در کارخانه بستنی میسان کار میکردند.ایا جناب دکتر دهقانی برنامه ای برا این دو کارخانه دارند….

ارسال نظر