تاریخ : 28 جولای 2016 - 19:21 - شناسه خبر : 15333 اخبار استان

در پی ارسال پیامک توهین‌آمیز به شهروندان اردکانی:

فرماندار:موضوع در حال پی‌گیری است/ مسئولان امنیتی و قضایی راه را بر حرکت‌های مشابه ببندند

در اقدامی غیراخلاقی و در پی ارسال پیامک غیرقانونی با محتوای توهین‌آمیز به گروهی از شهروندان اردکان و متعاقب آن، بازتاب‌ھای انتشار این موضوع در فضای مجازی،افراد و گروه‌های مختلف مردمی با تماس تلفنی و مراجعه حضوری خواستار برخورد قانونی با عاملان این اقدام ناشایست شدند.

به گزارش یزدی نیوزسرپرست فرمانداری اردکان در واکنش به این اقدام گفت: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی‌ربط به‌عمل آمد و مشخص شد این پیامک در اقدامی خودسرانه و تحریک‌آمیز از طرف فردی غیرمسئول از خارج از استان برای تعدادی از شهروندان اردکانی و شهرهای مجاور ارسال گردیده است.

 هادی مقیمی افزود: موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال پیگیری است و قطعاً برخورد لازم با متخلفین انجام خواهد شد.
 رئیس شورای تأمین شهرستان اردکان بیان کرد: این اقدامات ناصواب از سوی افراد خودسر با هدف متشنج‌کردن فضای کشور و ناآرام‌کردن جامعه و بر خلاف فرامین رهبری معظم انقلاب صورت گرفته است.
هادی مقیمی خاطرنشان کرد: مردم آگاه ایران به‌خوبی این افراد و جریانات حامی آن‌ها را می‌شناسند و اجازه نخواهند داد در مسیر حرکت نظام به سوی تعالی و پیشرفت برای خدمت صادقانه به مردم خللی وارد شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولین امنیتی و قضایی با برخورد قانونی و صریح با این فرد متخلف، راه را بر حرکت‌های مشابه که به طور قطع چیزی جز ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فشار بر دولت تدبیر و امید در پی نخواهد داشت، ببندند.
تابناک

نظرات ارسال شده

  1. چه اقدامی؟

ارسال نظر