تاریخ : 29 جولای 2016 - 12:12 - شناسه خبر : 15337 اخبار شهرستان، اسلایدشو

در نشست روسای مراکز اموزشی عالی با دکتر دهقانی مطرح شد:

جذب ۷۰۰ دانشجو جدید در دانشگاه میبد/کمبود فضای آموزشی حوزه های برادران و خواهران

میبد تنها شهرستانی است که در کنار استان های تهران، اصفهان و قم در سطح ۴ ظرفیت پذیرش طلبه را دارد.

به گزارش صدای میبد: جلسه ای با روسای مراکز آموزش عالی شهرستان و دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در دانشگاه میبد برگزار شد.

در این نشست حضار ضمن معرفی خود و مراکز آموزشی زیر نظرشان از مشکلات و پتانسیل ها و چالش های موجود اموزش عالی شهرستان سخن گفتند.

در این جلسه حجت الاسلام دکتر ابوطالبی دخت مدیر حوزه علمیه برادران میبد از کمبود فضای آموزشی حوزه های برادران و خواهران خبر داد و گفت: میبد تنها شهرستانی است که در کنار استان های تهران، اصفهان و قم در سطح ۴ ظرفیت پذیرش طلبه را دارد.

همچنین خانم نبوی مدیر سطح ۲ حوزه خواهران با بیان اینکه اکنون ۲۱۰ طلبه خواهر در این مکان مشغول به تحصیل هستند افزود: ظرفیت جذب ۵۰ طلبه دیگر را داریم که مهرماه به ما اضافه می شوند.

گفتنی است علی محمد گل محمدی رئیس مرکز خبر نیز با بیان گزارشی از عملکرد چندساله مرکز خبر میبد، مشکلات این مرکز آموزشی را بیان نمود.

در این جلسه همچنین بحث اجاره فضاهای خالی دانشگاه آزاد میبد به تعدادی از مراکز علمی کاربردی مطرح شد که مقرر شد با رایزنی دکتر دهقانی با مسولان عالی نظام آموزشی و دانشگاهی موضوع پیگیری شود.

دکتر کلانتری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در دانشگاه میبد تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و ساز و جذب اعضای هیئت علمی، رشته های جدید و دانشجویان به کار برده ایم از جذب ۷۰۰ دانشجو جدید در مهرماه خبر داد و گفت: ما با جذب رشته پزشکی مهندسی قدم بزرگی را برای ارتقا دانشگاه برداشته ایم.

وی اضافه نمود: سعی کرده ایم با ارتباط مستمر و پیگیر با مراکز آموزش عالی در استان و تهران از تمام ظرفیت های کشور برای بالابردن سطح کیفی و کمی دانشگاه میبد استفاده کنیم.

وی همچنین صمیمانه از آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و دکتر جندقی و کلیه خیرینی که در این راه زحمت کشیده اند تشکر کرد.

دکتر دهقانی هم با تشکر از کلیه کسانی که برای آموزش عالی شهرستان زحمت کشیده اند از پیگیری مطالبات و مصوبات این جلسه در اسرع وقت خبر داد.

DSC_2846 DSC_2842 DSC_2841 DSC_2839 DSC_2837 DSC_2833 DSC_2831 DSC_2830 DSC_2827 DSC_2823

اخبار مرتبط

ارسال نظر