تاریخ : 3 آگوست 2016 - 12:33 - شناسه خبر : 15638 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان ما هستند

در دیداری با جانبازان و خانواده‌های شهدا در شهرستان میبد، ساعاتی از زندگی سراسر معنوی و انقلابی این خانواده‌ها عطر ایثار و مجاهدت و شهادت به خود گرفت و خاطرات روزهای اعزام عزیزانشان به جبهه‌های حق علیه باطل در دل آن‌ها زنده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد و رئیس جمعیت هلال‌احمر این شهرستان صبح امروز با حضور در منزل حسینعلی فلاح از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و شهیدان محمدحسن و ملک فلاح و محمدعلی قیاسی، یا دو خاطره این شهدا را گرامی داشتند و از صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها تجلیل نمودند.

حسین فلاح با یادآوری ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: ولایت‌پذیری و فرمان‌بری جوانان از امام راحل و توسل به اهل‌بیت در آن دوران، رمز موفقیت رزمندگان ما در رویارویی با دشمن بعثی بود.

فلاح افزود: امروز سرکشی به جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا که ولی‌نعمتان ما هستند وظیفه ماست و باید همچنان از ساده زیستی و کلام تأثیرگذار آن‌ها درحرکت‌های فرهنگی و اجتماعی و خودسازی بهره ببریم.

فرماندارمیبد مشارکت رؤسا و کارشناسان ادارات در دیدار هفتگی با خانواده‌های جانبازان و ایثارگران را آشنایی با مسائل و مشکلات این خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: این حرکت خودجوش مسئولین ادارات به همراه کارکنان خود علاوه بر دلگرمی خانواده‌های شهدا باعث پیوند قوی آن‌ها با مسئولین و گره‌گشایی برخی از مشکلات می‌شود.

دیدارباخانواده شهدا (1).JPG دیدارباخانواده شهدا (3).JPG دیدارباخانواده شهدا (6).JPG

ارسال نظر