تاریخ : 13 آگوست 2016 - 12:07 - شناسه خبر : 15833 اخبار شهرستان

آزادگان چهره های مقاوم و فرهنگ ساز هستند

آزادگان چهره های مقاوم و فرهنگ ساز و گنجینه های ارزشمند هستند که در درون تک تک آنها فرهنگ مقاومت و انسان ساز نهفته است.

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : مردم و مسئولان باید بدانند حد فاصل ما با امریکا سردمدار استکبار ، وحدت کلمه تحت لوای اسلام و حفظ ایمان است و خوش بینی به امریکا و اسرائیل را باید کنار گذاشت .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارکنان وزارت اطلاعات پرداخت .

ححت الاسلام محمد اعرافی گفت : قدردانی رهبر عظیم الشان انقلاب از نیروهای وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان صلوات الله علیه حاکی از آن است که وزارت اطلاعات خدمات فراوانی را در برقراری امنیت کشور انجام داده اند.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه پیروزی و بقاء انقلاب در گروه حفظ ایمان است افزود : اگر ایمان خود را حفظ کنیم ؛ همانطور که انقلاب را به وجود آوردیم در حفظ آن هم تلاش خواهیم کرد .

وی تصریح کرد : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند : وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان پوسته سخت نظامند و امروز با کشف توطئه ها و بمب گذاری ها ، وظیفه مهمی را بر عهده دارند و در مقابل توطئه های دشمن ایستاده اند.

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : مردم و مسئولان باید بدانند حد فاصل ما با امریکا سردمدار استکبار ، وحدت کلمه تحت لوای اسلام و حفظ ایمان است و خوش بینی به امریکا و اسرائیل را باید کنار گذاشت .

عوامل کودتای ۲۸ مرداد

حجت الاسلام اعرافی ۲۸ مرداد سالروز کودتای تلخ امریکایی انگلیسی را پایان غم انگیز نهضت ملی شدن صنعت نفت دانست و با اشاره به مجاهدت های آیت الله کاشانی در ملی شدن نفت گفت : کودتای ۲۸مرداد آغاز دوره جدیدی از دیکتاتوری و استبداد پهلوی شد و باعث کنار کشیدن مردم از روحانیت اصیل شد.

خطیب جمعه موقت میبد خوش بینی و حسن ظن به امریکا و به استکبار جهانی را دومین عامل این کودتای تلخ عنوان کرد و افزود : آن روز چنان چهره آمریکا را حتی بعضی از داخلی های آن زمان برای مردم بزک کرده بودند و جوی غبارآلودی به وجود آورده بودند که امریکا و انگلیس توانست این فتنه و کودتا را در ایران راه بیاندازد.

وی دستگیری و قلع و قمع طرفداران آیت الله کاشانی و شعار جدایی دین از سیاست را از سیاست و راهبردهای استکبار و بریتانیان بیان کرد و افزود : خائنانی که در میان مردم و مسئولین بودند هم هیچ اقدامی برای جلوگیری از کودتا نکردند تا اینکه این کودتای زشت به وقوع پیوست .

آزادگان چهره های مقاوم و فرهنگ ساز هستند

امام جمعه موقت میبد با گرامی داشت ۲۶ مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۹ گفت : آزادگان چهره های مقاوم و فرهنگ ساز و گنجینه های ارزشمند هستند که در درون تک تک آنها فرهنگ مقاومت و انسان ساز نهفته است.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه باید این فرهنگ انسان سازی سینه به سینه به نسل نوجوان و جوان کشورمان انتقال یابد تصریح کرد : دولت و مسئولین هم وظیفه دارند در تبین ، ترویج ، تبلیغ و نشر و گسترش این فرهنگ سرنوشت ساز به جامعه و نسل نوجوان و جوان کمک کنند.

خطیب جمعه میبد خاطرنشان کرد : تجربه و خاطرات آزادگان در اسارت دشمن بعثی ، تندیس و دژهای فولادین در مقابل استکبار و دشمن است و بعنوان امری حیاتی برای جامعه وجوان ما باید حفظ شود .

حاملان پرچم متبرک گنبد طلایی امام رضا به مصلی رسیدند

وی سالروز دهه کرامت و میلاد با سر سعادت حضرت علی بن موسی الرضاالمرتضی امام رضا (ع) را هم به نمازگزاران و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت تبریک گفت .

امام جمعه موقت میبد سپس با خیرمقدم به خادمان و حاملان پرچم متبرک گنبد طلایی حرم هشتیمن خورشید امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) به شهرستان میبد گفت : این حرکت زیبا در دهه کرامت حرکتی است که ما را به یاد حرکت وجود مقدس امام رضا (ع) از مدینه به مرو می اندازد.

پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه پایه های قدرت اسرائیل را فروریخت

حجت الاسلام اعرافی با گرامی داشت ۲۳ مرداد سالروز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روز با رژیم صهیونیستی گفت : پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر رژیم صهیونیستی نقطه اضمحلال پایه های قدرت های پوشالی بود.

خطیب جمعه میبد با بیان اینکه استکبار در راس آن امریکا و اسرائیل ، قدرت خود را در ابزار و تجیهزات نظامی و سلاح های کشتارجمعی می بینند افزود : حزب الله با پیروزی در جنگ ۳۳ روزه از مرزهای لبنان فراتر رفت و به فرماندهی سید حسن نصرالله امروز میان حزب الله ، ارتش سوریه ، جبهه انصارالله یمن و نیروهای حشدالشعبی و نیروهای مردمی و ارتش عراق پیوند معنوی قوی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد : این پیوند معنوی ثمرده پیروزی خون بر شمشیر است که به واسطه جنگ ۳۳ روزه و پیروزی های شگرف ، حزب الله لبنان به یک بازیگر امنیتی و ثبات ساز در خاورمیانه تبدیل شده است .

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر