تاریخ : 14 آگوست 2016 - 10:47 - شناسه خبر : 15917 اخبار استان

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد:

دولت یازدهم برآمده از رای مردم است/ اداره مملکت در شرایط فعلی کار بسیار دشواری است!

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه همه باید در مسیر رفع مشکلات کشور و مردم قدم برداریم، گفت: طعنه به دولت‌های قبل مشکلی از دولت و مردم حل نمی‌کند.

علی استادی در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در سالن حمیدیا استانداری به ریاست استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: دولت شهید رجایی طولانی نبود اما ماندگار شد و علت ماندگار شدن آن نیز مردمی بودن دولت او بود.

وی عنوان کرد: دولت یازدهم و دولت‌های قبلی همه برآمده از رای مردم هستند و چه خوب، چه بد، همه باید دست به دست هم بدهیم تا خدمات دولت‌ها به بهترین نحو ممکن به مردم صورت گیرد.

استادی خاطرنشان کرد: نمی‌تواند خدمات دولتی را صفر و خدمات دولت دیگری را صد دانست زیرا هیچکس بی‌عیب و نقص نیست و اقدامات خوب و شایسته یا اقدامات ضعیف و نادرست در عملکرد همه دولت‌ها به چشم می‌خورد.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: اداره مملکت در شرایط فعلی کار بسیار دشواری است و لازم است اینها برای مردم روشن شود زیرا نیاز داریم که اعتماد مردم دوباره جلب شود.

استادی تصریح کرد: جلب اعتماد مردم، پیشرفت کشور و اداره صحیح امور با طعنه به دولت قبل و زیر سؤال بردن عملکرد آن امکان‌پذیر نیست و عملا کاری از پیش نخواهیم برد.

در این نشست نمایندگان دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود در هفته دولت پرداختند.

منبع: فارس

ارسال نظر