تاریخ : 16 آگوست 2016 - 8:59 - شناسه خبر : 15924 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد خبر داد:

فاضلاب میبد با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از آبان ماه آغاز می شود

در سفر یک‌روزه فرماندارمیبد به تهران و شرکت در جلسه امضای قراردادهای سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی در حوزه آب و فاضلاب، سند اجرای پروژه فاضلاب شهری شهرستان میبد امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: در این جلسه که معاون اول رئیس‌جمهوری و وزیر نیرو حضور داشتند؛ پروژه فاضلاب میبد در میان ۲۲ پروژه دیگر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور معرفی شد.

حسین فلاح گفت: پروژه فاضلاب میبد یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولین بود که طی یک سال و نیم گذشته همواره از سوی امام‌جمعه و فرمانداری و اخیراً با همکاری نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در حال پی گیری بود.

فلاح تصریح کرد: این پروژه با همکاری که شورا و شهرداری، شهرداری بفروئیه و دهیاران مهرآباد، رکن‌آباد و حسن‌آباد به‌عمل‌آمده از اول آبان ماه امسال از سوی شرکت پترو فرایند کرخه، با ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مزیت آب حاصل از فاضلاب در شهرستان گفت: برای تداوم صنعت و پایداری اشتغال و توسعه مقوله تولید و صنعت در افق چشم‌انداز شهرستان باید راه‌های جدیدی را در تأمین آب صنایع و حتی فضای سبز پیدا کنیم که یکی از این راه‌ها استفاده از آب فاضلاب است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان میبد با اشاره به اینکه سیاست دولت محدودیت در ایجاد واحدهای جدید در دشت یزد- اردکان به علت کمبود آب و جلوگیری از آلایندگی‌هاست افزود: سیاست دولت آمدن صنعت پاک و صنایع سازگاربامحیط‌زیست است که امیدواریم با بهره‌گیری از تصفیه آب فاضلاب و استفاده آن در چرخه صنعت همچنان بتوانیم اشتغال خوبی را برای آیندگان رقم بزنیم چراکه اگر آب نباشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

فرماندارمیبد در پایان از همکاری امام‌جمعه، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد، مدیرعامل آب و فاضلاب استان و آقایان: مهندس ثابتی، دره شیری و مهندس موسوی مدیر سابق میبد در انجام پروژه فاضلاب میبد تشکر کرد.

 

نظرات ارسال شده

  1. ممنون از سایت فعال صدای میبد

    امیدواریم روزی برسه که اب مصرفی با اب شست و شو و فاضلاب و توالت و حمام تفکیک بشه در سراسر ایران

ارسال نظر