تاریخ : 19 آگوست 2016 - 17:38 - شناسه خبر : 16007 اخبار شهرستان، با نماینده مجلس

اختصاصی صدای میبد

دیدار دکتر دهقانی با اصولگرایان تفت+ گزارش تصویری

نمایندگان همگی قسم یاد کرده اندکه حافظ منافع کشور باشند و به دقت مسائل را رصد می کنند.

به گزارش صدای میبد: دکتر دهقانی نماینده تفت و میبد با اصولگرایان تفت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که ظهر روز جمعه و در مصلی این شهرستان برگزار شد عده ای از افراد حاضر دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

اهم مسائل مطرح شده در این جلسه را می توان به موضوع برجام، حقوق های نجومی، قراردادهای نفتی، تحریم ها، روابط بانک های ایرانی و خارجی، مسئله آب و مهاجرت های روستایی و مشکلات دامداران و کشاورزان تفتی اشاره کرد.

نماینده تفت و میبد در این جلسه ضمن گوش دادن به صحبت های حاضرین افزود: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که گفته اند برجام نباید باعث اختلاف میان جامعه شود از پیگیری مسائل مربوط به آن در کمیسیون امنیت ملی مجلس خبرداد.

وی با اشاره به دغدغه حاضرین در مورد قراردادهای نفتی از حضور وزیر نفت در مجلس برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و دغدغه های ایجاد شده گفت: نمایندگان همگی قسم یاد کرده اندکه حافظ منافع کشور باشند و به دقت مسائل را رصد می کنند.

نماینده تفت و میبد از پیگیری مشکلات منطقه تفت و روستاهای اطراف نیز در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: جلسه ای در همین روزهای گذشته با مسئولان شرکت گاز داشته ایم که مسائل شهرستان را مطرح کردم.

دکتر دهقانی در پایان با تاکید بر اینکه برای انتخاب رئیس دفتر شهرستان تفت به دنبال فردی کارآمد و کارآزموده و باتجربه هستم که مورد قبول تمام آحاد مردم باشد.

DSC_5202

DSC_5200 DSC_5199 DSC_5195 دکتر دهقانی و غفوری امام جمعه تفت
DSC_5187 DSC_5185

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر