تاریخ : 22 آگوست 2016 - 19:25 - شناسه خبر : 16148 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حسینعلی فلاح نماینده انجمن اولیاء و مربیان میبد:

باید قدر آقای موحدی فرد را بدانیم/آینده هر کشوری به آموزش و پرورشش وابسته است

نمونه شدن در بین ۸۳۰ اداره در کشور، توانایی و شایستگی ایشان را می رساند. موحدی فرد نمونه یک مدیریت صد در صد مردمی است.

به گزارش صدای میبد: حسینعلی فلاح نماینده انجمن اولیاء و مربیان میبد در شورای آموزش و پرورش گفت: بنده به نمایندگی از انجمن اولیا و مربیان و بسیاری از افراد ذی نفوذ، فرهنگیان و افراد برجسته میبدی نمونه شدن مدیریت آموزش و پرورش را تبریک می گویم. ایشان این لیاقت را داشتند. ما میبدی ها باید قدر آقای موحدی فرد را بدانیم.

حسینعلی فلاح

وی ادامه داد: نمونه شدن در بین ۸۳۰ اداره در کشور، توانایی و شایستگی ایشان را می رساند. موحدی فرد نمونه یک مدیریت صد در صد مردمی است.

فرماندار اسبق میبد اول شدن میبد در کنکور را نشانه توانمند بودن مجموعه آموزش و پرورش دانست و افزود: ما باید یک توجه خاصی به آموزش و پرورش داشته باشیم. مسئولین باید هر کاری از دستشان بر می آید برای آموزش و پرورش انجام دهند. نباید به آموزش و پرورش با نگاه هزینه ای بنگریم. هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده است. توجهی که در گذشته به آموزش و پرورش میبد شده است باعث شده تا میبد اکنون در شاخص های اقتصادی، فرهنگی و … رتبه اول را داشته باشد.

فرماندار اسبق یزد با اشاره به اینکه در حقیقت آینده بهتر میبد در گرو توجه به آموزش و پرورش است. ادامه داد: آینده هر کشوری به آموزش و پرورشش وابسته است.

شورای آموزش و پرورش میبد

وی در پایان با اظهار تاسف از هجمه های صورت گرفته و حواشی که برعلیه آموزش و پرورش مدام به وجود می آید گفت: بعضی از برخوردها با آموزش و پرورش دلسرد کننده است. با اینکه عملکرد آموزش و پرورش مشخص است بعضی از چیزهایی می بینیم که انتظار نداریم. یک عده ای که دارند واقعیت ها را می بیند باید موضع بگیرند و از کسی مانند موحدی فرد که این طور دارد کار می کند حمایت کنند. مسئولین رده بالاتر نسبت به مسائل حاشیه ای موضع بگیرند و اجازه ندهند کسی که این طور زحمت می کشد را تضعیف کنند. نباید کسی را دلسرد کنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. وای چه قدر این ها نوشابه برای هم باز می کنند کاش می گفتند در اخلاق وتربیت برای آموزش و پرورش چه کرده اند

  2. با تشکر فراوان از آقای موحدی وآموزش وپرورش به خاطر کسب نتایج عالی نمونه وممتازدر سطح کشور.اون احمق هایی که نمی توانند موفقیت و پیشرفت میبد را ببینند بروند« آب بریزند اونجاشون که داره میسوزه»

  3. با سپاس فراوان به سهم خود به عنوان یک ولی دانش آموز از زحمات اقای موحدی فرد و کلیه همکارانشان متشکر و سپاسگزارم.دستتون درد نکنه و تبریک میگم…

  4. بسمه تعالی
    با عرض سلام خدمت مدیریت سایت صدای میبد : پیام آقای میبدی در شان سایت شهرستان خصوصا که سایت شماره از پر بازدید ترین سایت های میبد است نیست

  5. سلام آقای امامی عزیز ما به دلیل تعاملی بودن رسانه های جدید به جرات می توانم بگویم که کمتر از یک درصد از نظرات تایید نمی شود. با تایید این نظرات فرهنگ نوشتاری مردم، صبر و حوصله و اینکه چقدر تحمل نقد پذیری دیگران را دارند نشان داده می شود.

  6. بسمه تعالی
    بحث نقد پذیری به جای خود این نظر ایشان بی ادبی است

ارسال نظر