تاریخ : 24 آگوست 2016 - 13:06 - شناسه خبر : 16212 اخبار شهرستان، اسلایدشو

در هفته دولت اتفاق افتاد:

استفاده از آمبولانس اورژانس برای تهیه خبر تجمع!/ تذکر دکتر سهیلی به پرسنل خطاکار

صبح امروز و در پی تجمع تعدادی از کارگران یکی از کارخانه های میبد برای پیگیری مطالبات خود کارمند دولتی یکی از سایت های خبری با استفاده از ماشین آمبولانس اورژانس سریعا خود را به فرمانداری رسانده تا با تهیه خبر، دستمایه جدیدی را برای حمله به دولت به دست اورد.

به گزارش صدای میبد: ماشین آمبولانس همانطور که از نامش پیداست ثانیه های حضورش بر سر بالین بیمار می تواند منجر به مرگ و یا زنده ماندن او شود. وسیله ای که هر زمان صدای آژیر آن شنیده می شود باید راه را برایش باز کنید چرا که حتما حادثه ای روی داده و جان یک انسان در خطر است.

صبح امروز و در پی تجمع تعدادی از کارگران یکی از کارخانه های میبد برای پیگیری مطالبات خود کارمند دولتی یکی از سایت های خبری با استفاده از ماشین آمبولانس اورژانس سریعا خود را به فرمانداری رسانده تا با تهیه خبر، دستمایه جدیدی را برای حمله به دولت به دست اورد.

حالا باید از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پرسید، مگر کارمندی که در پست خود مشغول به کار است می تواند با وسیله نقلیه ای که اینقدر حائز اهمیت است دست به چنین کار زشت و ناپسندی زده و از اموال بیت المال در جهت منافع حزبی خود استفاده نماید.

افکار عمومی که همیشه درباره مسائل بهداشت و درمان حساس هستند انتظار دارند سرپرست شبکه بهداشت که اخیرا هم لوح تقدیری به عنوان مسئول پاسخگو از دست برخی از رسانه های شهرستان دریافت کرد نسبت به این حرکت پرسنل خود واکنش نشان دهند.

پس از درج این خبر دکتر سهیلی در گفتگو با خبرنگار صدای میبد از تذکر جدی به پرسنل خطاکار خبر داد.

این خبر تکمیل می شود…

نظرات ارسال شده

  1. سلام سوژه دیگری برای خبر نداشتید که این را گذاشتید خوب سایت های خبری با هم تعامل و همکاری دارید؟حاضرید سایه همدیگر را بزنید.

  2. با ماشین دولت بر ضد دولت

    وجدان کاریش تو حلقم

  3. سلام و ممنون از سایت پرمحتواتون البته حاشیه هم میرید یوقتایی.
    حس می کنم دعوا داشته باشید شما سایتا. البته این خبر شما اگه به عدم اثبات چنین اتهامی منجر بشه و طرف راه قانونیشو بلد باشه براحتی میتونه پیگیری قضایی کنه. چند میدی تا راهشو نشونشون ندم؟!

  4. سلام خبر کاملا موثق است. و تکنسین آمبولانس با یکی از سایت های خبری همکاری دارد.

  5. اگر حتی ۲ ثانیه هم با ماشین دولت و در وقت اداری در محل فرمانداری ایستاده و عکس گرفته باز هم کار اشتباهی انجام داده و به دور از شان شبکه بهداشت و درمان میبد هست.
    سایت های انقلابی هم به جای عذر خواهی دیگر برای خود توجیه نکنند و از امام و اهل بیت و سعدی خواهشا مایه نگذارند.

  6. استفاده از ماشین دولتی برای تهیه خبر و تذکر و توبیخ پرسنل خاطی که قبلا در سایت های زنجیره ای به عنوان یکی از شاخص های فرهنگی شهرستان معرفی شده بود باعث تاسف است.

  7. فیلمش دارم و به قیمت مناسب می فروشم

  8. سلام بزودی پاسخی در این رابطه منتشر خواهیم کرد.

  9. جواب میبد خبر رو خوندم جالبه که اول خودشون میگن دروغه و حاشیه پردازیه بعد خودشون با دست خودشون خود رو لو میدن و میگن اورژانس داشته از اون طرف عبور میکرده که ۱۰ ثانیه ای هم ایستاده و با موبایل عکس گرفته. به هر حال در وقت اداری با ماشین دولت علیه دولت. و این حرکت، حرکت بسیار زشت و پلید و ناشیانه ای بوده. و این که دیگه این دروغ نیست و یک حقیقت محضه. بعد اگر آن ها راست می گند و به قول خودشون که دو روز یک بار خود رو به بچه های انقلابی می چسبونند به جای اینکه کارشون رو توجیه کنند یه معذرت خواهی کنند و همه چی تموم بشه نه اینکه خواسته باشند با زور و تو بوق و کرنا کردن به افکار عمومی بفهمونند که کار ما درست بوده و هیچ اشکالی نداشته.
    البته بچه های انقلابی صدم ثانیه ای از وقتشون در هنگام کار به هیچ چیزدیگه ای اختصاص نمی دهند و همه فکر و تمرکزشون کارشونه نه دنبال خبر رفتن و … و بخصوص این کار که با جون و سلامتی مردم در ارتباطه. بچه های انقلابی از هر لحاظ انقلابی اند. پس خواهشا آبروی بچه های انقلابی رو حفظ کنید و ارزش ها را نگه دارید.
    در کل هر عقل سلیمی از جوابیه شون می فهمه که خودشون دارند با دست خودشون تیشه به ریشه خودشون می زنند بخصوص که آقای دکتر سهیلی هم به فرد خاطی تذکر جدی هم داده.
    یا حق.

  10. من یکی از حاضرین در صحنه بودم که بعدازممانعت نگهبان فرمانداری ازگرفتن عکس آن خبرنگار که سوار آمبولانس بودکمترازپنج ثانیه توقف کردوعکس خودراگرفت ورفت که این وقت کشی درمقابل کارهای دیگر اصلا به حساب نماید که اینقدر بزرگنمای میکنید

  11. آقای محمد رضا می خوای بفهمی بزرگنمایی چیه؟
    برو بررسی کن ببین مسئول نصب سنگ قبر شهدای گمنام چه ارگانی می باشد؟
    بعد برو سایت های میبد ما، میبد خبر و برج نیوز رو توی چند ماه گذشته بررسی کن.
    اون وقت خواهی فهمید بزرگنمایی یعنی چه!!!!!!!! تازه معنی بزرگنمایی دستت میاد.
    خیلی فرق میکنه تو با وسیله نقلیه خودت بیای عکس بگیری و یا وسیله نقلیه دولت علیه خود دولت.
    کسی که نون خود دولت می خوره تو روز روشن علیه دولت کار میکنه.

  12. شما همیشه اینقدر ریزبین هستید و صدم های ثانیه را حساب می کنید وقتی مسئولان رده بالای میبد با ماشین بیت المال به کارهای شخصی می پردازند شما کجا هستید؟آن هم این اتفاق در مسیر حرکت ماشین افتاده است و هیچ مانعی برای کار ووظیفه شخص بوجود نیاورده است.چقدر شما ضعیف و حقیر هستید که به جای پرداختن به مشکلات شهر به تعریف وتمجید از مسئولین می پردازید.این نشان از وابستگی شما به مسئولان شهری می باشد.

  13. به زودی پاسخی در این مورد منتشر خواهیم کرد! الآن چند روز گذشته چرا چیزی منتشر نکرده اید؟ معلوم است که چیزی در چنته نداشته اید و کار آن تکنیسین اورژانس درست بوده است.

  14. این کارها درشبکه میبد تازگی ندارد وتکنسین مربوطه با نظر دکترسهیلی به این پست منصوب شده وبعنوان روابط ویژه وشخصی وی حساب میشود وبخاطر پوشش کارهای نکرده رییس ،نه تنها تذکر نگرفته بلکه مورد تشویق وتقدیر هم قرارگرفته است

ارسال نظر