تاریخ : 27 آگوست 2016 - 9:33 - شناسه خبر : 16347 اخبار شهرستان، یادداشت

خوش بود گر محک تجربه آید به میان/تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

نوشته اید که «اشتیاق به دیده شدن» دارید. چنین حرف گزافی را نمی توان بدون پاسخ گذاشت. پس بگذارید که حالا که می خواهیم دیده شویم یک کمی از خودمان بگویم.

در پی درج خبر «استفاده از آمبولانس اورژانس برای تهیه خبر تجمع!/ تذکر دکتر سهیلی به پرسنل خطاکار» مطلبی با عنوان «به حاشیه بردن دردهای کارگران زحمتکش میبد با دروغ‌پردازی رسانه پرحاشیه» در برخی از سایت های شهرستان درج شد که نیاز دیدیم به این دوستان پاسخ دهیم.

بگذارید از تیترتان شروع کنیم. نوشته اید که سایت صدای میبد«رسانه پرحاشیه» است. واقعا جای شگفتی و تعجب است که شروع مطلب را با دروغ و طفره رفتن آغاز کرده اید. چگونه رسانه ای که نافش را با حاشیه سازی بریده اند دیگران را متهم به حاشیه پردازی می کند. رسانه ای که همیشه حواشی مختلفی را برای نهادها و دستگاه های مختلف و گروه های مردم نهاد به وجود آورده است. حواشی پیرامون عنوان یک برنامه و نسبت کاملا دروغ به یک ارگانی که هیچ سهمی در برگزاری این مراسم نداشت. حواشی متعدد پیرامون آموزش و پرورش میبد و تهمت های متعدد راست و چپ به مدیر یک مجموعه موفق که بارها از حمایت عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی آیت الله اعرافی برخوردار بوده است. حواشی متعددی که در زمان انتخابات به کاندیداهای مختلف وارد کردید تا شخص مورد نظرتان وارد مجلس شود. ایجاد حواشی پیرامون جشن های که در پارک بهاران برگزار می شد. حاشیه سازی در زمان استقبال از شهدای گمنام، حاشیه سازی پیرامون سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به میبد، درج خبر دروغ و انتشار شایعه در مورد حضور رئیس دولت اصلاحات در مراسم چهلم مرحوم دکتر رادی، حواشی پیرامون سفر شهردار با هزینه شخصی خودش به خارج از کشور و لطمه به اقتصاد مقاومتی، حواشی پیرامون مدیران سابق شبکه بهداشت و درمان، حاشیه سازی پیرامون تغییر بخشدار مرکزی و مطالب متعددی که فرصت پرداختن به آن نیست.

شما در حالی از دروغ پردازی رسانه ما می گویید که بابت خبر درج شده دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تذکر جدی به فرد خاطی خبر می دهد! اگر واقعا خبر دروغ است چرا یک مدیر باید چنین حرکتی را انجام دهد و از پرسنل خود تمام قد دفاع نکند.

ما این خبر را از زاویه دیگری دیدیم. در فرمانداری بودیم که آمبولانس ایستاد تکنسین از داخل شروع به عکاسی کرد و رفت. در سالن فرمانداری افرادی که نباید نامی از آنها برد با عصبانیت از اینکه چه کسی با آمبولانس در حال عکاسی از تجمع است با این طرف و آن طرف تماس گرفتند. تکنسین اورژانس مگر وظیفه اش عکاسی از تجمع است؟ او با چه نیتی و قصدی از این تجمع عکاسی می کند؟ وی می توانست با یکی از دوستان خبرنگار و یا عکاسش تماس بگیرد و از این تجمع عکس بگیرد و در سایت مذکور درج کند آن وقت مانند سایت نارین نیوز و میبدما هیچ کس به عمل انجام شده اعتراضی نمی کرد. بپذیرید که این حرکت خالی از اشکال نیست.

نوشته اید که «اشتیاق به دیده شدن» دارید. چنین حرف گزافی را نمی توان بدون پاسخ گذاشت. پس بگذارید که حالا که می خواهیم دیده شویم یک کمی از خودمان بگویم.

در  سال ۸۷ مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه آزاد تهران مرکز اخذ نمودم. از سال ۱۳۷۹ تاکنون در رسانه های مکتوب کشوری، استانی و شهرستانی به عنوان مدیر فنی و بعضاً به عنوان صفحه آرا و نویسنده مشغول به کار شده ام. تاکنون به بیش از ۱۰۰ نفر صفحه آرای روزنامه و مجله را به صورت کاملا رایگان آموزش داده ام و شاگردانم در سراسر استان و برخی از استان های همجوار در این امر مشغول به کار هستند. از سال ۸۹ تاکنون در دانشکده خبر میبد به عنوان مدرس و مدیرگروه فعالیت داشته ام. همیشه سعی کرده ام که مطالعاتم در زمینه ارتباطات و رسانه بروز باشم. زمانی که رسانه های اجتماعی این طور فراگیر نشده بود و برخی از دوستان رسانه ای شهرستان هنوز مردد حضور در این رسانه ها بودند، بنده در دانشکده خبر میبد بسیاری از این نرم افزارها را تدریس می کردم. قریب به بیش از ۲۰۰ دانشجو در عرصه خبرنگاری و روابط عمومی از دانشکده خبر در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شده اند و قریب به ۳۰ نفر از این عزیزان در مقطع ارشد در حال تحصیل هستند. این دوستان  اکثریت دروس تخصصی شان را با بنده پاس نموده اند و بسیاری از این عزیزان در رسانه های استان و شهرستان و در روابط عمومی های مختلف مشغول به فعالیت می باشند پس فکر نکنم تیم رسانه ای صدای میبد نیازی به دیده شدن داشته باشد. درثانی بنده به عنوان مدیرسایت و چند دوست خبرنگارمان همگی دارای شغل آزاد می باشیم و فکر نکنم در صورت دیده شدن به قول شما در مغازه هایمان ارتقاء درجه پیدا کنیم! گرچه گفتن این نکات برای مخاطبان وافکار عمومی شاید جالب نباشد اما این مطالب را برای این درج کردیم که همشهریانمان عزیزمان بدانند که ما تازه به دوران رسیده نیستیم و در عرصه رسانه ای حداقل تجربه کاری را داشته و داریم.

مدیر محترم سایت میبدما حتماً می دانند دوستانشان در سایتی مشغول به فعالیت هستند که اوج درخشش آن به دلیل فعالیت های شبانه روزی تیم فعلی صدای میبد در آن بود. قریب به ۲ سال از اردیبهشت ۹۱ تا ۲۳ بهمن ماه ۹۳ همین تیم خبری با جان و دل در این رسانه فعالیت کرد. آن قدر فعالیتمان در عرصه اطلاع رسانی زیاد بود که توانسیم در سایت های زیرمجموعه در کمتر از چهارماه به عنوان برترین سایت مطرح شویم بدون اینکه کوچکترین امکاناتی از دوستان دریافت کنیم. در قبال حقوق ناچیزی که دریافت می کردیم از خودمان دوربین، کامپیوتر، اینترنت و هرآنچه برای فعالیت شبانه روزی در یک رسانه مجازی نیاز بود فراهم کرده بودیم، البته با هزینه شخصی خودمان. دوستانتان که امروز لذت بالاترین رتبه سایت خبری در شهرستان را می برند باید بدانند اینها تماما به دلیل حضور قدرتمند و حرفه ای کار کردن همین تیم رسانه ای در آن مدت بود. و به قول مدیر سایت استانی هیچ کدام از کسانی که بعد از شما آمده اند نمی توانند مانند شما کار کنند. سایتی که توانست مخاطبان گسترده ای را در سطح شهرستان از آن خود کند و گوی سبقت را از رسانه های مجازی شهرستان که سابقه طولانی تری در این زمینه داشتند بروباید. پس از واگذاری سایت در هیچ کجا آن را اعلام نکردیم تا خدای نکرده خدشه ای بر سایت مذکور وارد نشود، تا آنجایی که هنوز بسیاری ما را به عنوان مدیران و خبرنگاران آن سایت می شناسند! پس اگر قرار بر دیده شدن بود در آن بازه زمانی خوب دیده و شناخه شده ایم! گرچه به عنوان یک بسیجی فعال ( از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۵) افتخار می کنم که دو سال از عمرم را برای یک نهاد مقدس فعالیت کردم و آن را همیشه به عنوان یکی از افتخاراتم در کارنامه کاری ام ثبت کرده ام.

در بخشی از متن خود نوشته اید که یک روز برای کاریکاتور و … حاشیه سازی می کنیم. بعید می دانم تفاوت حاشیه سازی با اطلاع رسانی را ندانید و احتمالا در اینجا قصدتان موجه کردن آن کاریکاتور است. چطور رسم کاریکاتور علیه مجموعه آموزش و پرورش به جاست اما درج نظر فرماندار،  امام جمعه موقت و سخنان  نماینده مدیران حاشیه پردازی است؟ مگر ما یادداشت و یا نظرات خودمان را مطرح کرده ایم که متهم به حاشیه پردازی شویم. خبرنگار ما فقط به دلیل دعوت مجمع مدیران آموزش و پرورش برای پوشش این خبر این گروه را همراهی کرد.

گفته اید که شما داعیه دار حمایت از کارگران هستید و ما از این خصلت بی بهره. امیدواریم که واقعا چنین باشد و درج خبر در رسانه های محترم منقد دولت اصلا جنبه حزبی و سیاسی نداشته باشد و یک عده ای از درج این خبر به نان و نوایی برسند گرچه بعید می دانم. چرا که در هشت سال ریاست «معجزه هزاره سوم» و همو که می گفت رؤسای بیش از یکصد کشور در صف انتظار بهره گیری از رهنمودهای مدیریتی ایشان هستند هیچ اتفاقی برای کارگران فولاد، بستنی و … نیفتاد.

اما دوست دارم نظرتان را به یک خبر که در سایت دوستان شاخص رسانه ای تان درج شده جلب کنم و ببینیم که آیا شما واقعا دغدغه کارگران را دارید!

photo_2016-08-24_21-53-08%20Copy photo_2016-08-24_21-52-56%20Copy-1

خبرنگار سایت مذکور به مسکن مهر تشریف آورده و عکسی از دیش های ماهواره ای گرفته اند و با این عنوان «تاثیر پذیری غربی برخی مسکن مهرنشینان میبد» در سایت خود درج کرده اند. آنها از این همه مشکلی که پیش روی اهالی این مجتمع است فقط دیش های ماهواره ای که تعدادشان از ۱۰ الی ۱۵ عدد نمی رسد را برجسته کرده اند و مشکلات ۱۲۰ خانوار دیگر را ندیده اند؟

آیاخبرنگار سایت ذکر شده هنگام عکاسی نفس اش از بوی بد فاضلاب به شماره نیفتاد؟ آیا از خودش نپرسید که چرا این مجتمع حصارکشی ندارد؟ چرا نگهبانی ندارد؟ چرا به صورت لکه لکه محوطه اش آسفالت شده است؟ شما خبر و فیلم در مورد سگ های ولگرد در رسانه هایتان منتشر کرده اید چطور خبرنگار محترم این همه سگ ولگرد را در کنار محوطه که در زیر آفتاب لم داده اند را ندیده است؟ چطور از خودش سوال نکرده است که این کودکانی که در محیط کثیف مشغول بازی هستند آیا ایرانی و میبدی هستند؟ آیا داشتن یک محوطه تمیز در این مجتمع حق مسلم شان نیست؟

مسکن مهر میبد مسکن مهر میبد مسکن مهر میبد مسکن مهر میبد مسکن مهر میبد

واقعا آیا دغدغه ای که برای کارگران هم دارید از این نوع جنس است. بسیاری از کسانی که در این مسکن ها زندگی می کنند از همین قشر کارگر هستند. کسانی که خانواده هایشان برای اینکه پاره ای از وقتشان را بگذارند در محوطه های کثیف و بد بو باید زمانشان را بگذرانند. و این هم یکی از دستاوردهای دولت محبوبتان است.

شما می گوید ما دغدغه ای نسبت به این عزیزان نداریم، این حرفی کاملا بی ربط است می دانید چرا؟ چون ما در میان آنها زندگی می کنیم. ما در همین قوطی کبریت های احمدی نژاد آن هم پس از ۱۵ سال کار مداوم و کسب رزق و روزی حلال به دست آورده ایم. هنگامی که می شنویم درج تصاویر این افراد می تواند در آینده شغلی شان خطری ایجاد کند خوب از این کار انصراف می دهیم. و گرنه به دلیل حضور در مکان فرمانداری از تمامی لحظات این تجمع عکس برداری نموده ایم.

در پرانتز بگویم آن روز که برخی از کارخانه های کاشی وقتی محصولات نامرغوب خود را راهی مسکن های مهر در سراسر کشور می کردند باید به فکر این روز می افتادند. اگر شرط انصاف را رعایت می کردند و به خود می گفتند که این کاشی قرار است در منزل های جوانان همین مرز و بوم استفاده شود و هر بنجلی را نفروشیم شاید امروز حال و روزشان این نبود. اگر یک کمی به فکر تولیدات مرغوب بودند این طور دچار مشکل نمی شدند همانطور که برخی از کارخانه ها در سطح شهرستان دچار مشکل رکود نیستند و می توانند از بحران عبور کنند و حقوق و مزایای پرسنل و سود سهامداران خود را به موقع پرداخت نمایند. می توانید اطلاعات بیشتر را از یکی از دوستان شما و ما که برایتان نویسندگی می کند و مدت طولانی در این صنعت مشغول به کار است بپرسید که آیا وارد بحران شدن بعضی از کارخانه ها همگی اش مربوط به دولت است و مدیرانشان هیچ ارتباطی با آن ندارند؟

در جای دیگری از مطلبتان نوشته اید که ما به «فعالان رسانه های انقلابی» هجوم می بریم. لطفا این دو دستگی ها را در شهرستان ایجاد نکنید. مگر در شهرستان میبد ضد انقلاب هم وجود دارد! شما عادت کرده اید که دوستانتان را با القاب هایی چون شاخص رسانه ای، شاخص فرهنگی، نویسنده متعهد و … صدا بزنید. کمی در دادن این القاب دقت کنید و با کلمات بازی نکیند.

خدا رهبر فرزانه مان را برایمان حفظ کند که شاخص های یک انقلابی را برایمان بازگو کردند و گرنه اگر قرار بود شما برایمان شاخص باشید که بسیاری از مردم همین شهرستان دیگر نمی توانستند انقلابی باشند! مگر می شود کسی که به قانون اساسی کشور، ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و شهدا پایبند است ضد انقلاب باشد! شما چه می کنید که ما نمی کنیم. شما در نماز جمعه شرکت می کنید و ما نه! شما در مراسم های شهدا شرکت می کنید و ما نه! شما نماز می خوانید و روزه می گیرید و ما نه! شما در صفوف نماز جماعت حضور دارید و مانه! شما در نماز اعیاد فطر و قربان شرکت می کنید و ما نه! شما در خاکسپاری شهدای گمنام شرکت می کنید و مانه! شما ولایت فقیه را قبول دارید و العیاذ بالله ما نه! شما در عزادرای سالار شهیدان حضور دارید و مانه! شما در راهپیمایی های پرشور۲۲ بهمن، قدس، ۱۳ آبان و مناسبت های مختلف شرکت می کنید و ما نه! شما در مراسم های ملی و مذهبی حضور دارید و خبرنگاران سایت صدای میبد نه!

ما نیز علاوه بر اینکه خودمان را انقلابی می دانیم، قانون مدار، اخلاق مدار و معتقد به اصول حرفه ای نیز هستیم. چون به کشور عزیرمان ایران عشق می ورزیم و خط قرمزمان هم ولایت فقیه و رهبری فرزانه مان است. اینکه شما و امثال شما بگویند چه کسی انقلابی است و چه کسی نه یک نوع تحقیر و تمسخر است. بازی با این کلمات و خود را انقلابی خواندن و به دیگران وصله چسباندن کار جالبی نیست.

تفاوت عمده ما با شما در این است که شما با روی کارآمدن دولت جدید چون چنین طرز فکری دارید که مدیران انقلابی در این دولت جایی ندارند پس این دولت، دولت اصلح نیست و تخریب آن به جاست با اندک بهانه ای دست به تخریب می زنید و مسئولین شهرستان که از همین مردم و در دارالعباده و دارالعلم یزد بزرگ شده اند را آماج حملات خود می کنید! ما می خواهیم بازوی برای پیشرفت و آبادانی شهرمان باشیم و کمک کنیم تا از این گردنه مشکلات نیز کشورمان عبور کند. وگرنه رکود وبیکاری شادی را در ارودگاه خارج نشینان و دشمنان قسم خورده کشورمان به ارمغان می آورد.

به قول رهبر فرزانه مان وظایف رسانه، نقد و نظارت، اطلاع رسانی و تبادل آراست. نقد هم نقد منطقی و واقع بینانه. معتقدیم چشمان یک خبرنگار باید همچون عقاب تیز باشد و خطاهای احتمالی را رصد و از حق مردم و نظام در هیچ زمینه ای کوتاه نیاید. همانطور که در یک مورد با هماهنگی با مدیرمحترم سایت «میبدما» چنین کردیم و باعث شدیم تا آنچه از بیت المال رفته بود به آن بازگردد.

پس عقل سالم بشری عاری از هرگونه دیدگاهی می پذیرد که برای داشتن روابط اجتماعی، اقتصادی و … هرچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید. وقتی ما به عنوان صاحبان رسانه نقد کردن را در اولویت کاری خود قرار می دهیم دیگر وقتی نقد می شویم نباید این طور اشفته شویم!

انسان خالی از اشتباه نیست و ما هم! امیدواریم که در این عرصه بتوانیم کمک حالی برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران باشیم و با دوری جستن از مسائل پی در پی حاشیه ای، وقت و زمان را از ببین نبریم. چرا که ضعیف کردن دولت ضعیف کردن نظام و در نهایت مایوس ساختن مردم است. تیم رسانه ای صدای میبد هدفش سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این راستا هم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و به این دولت و آن دولت هم آنچنان وابسته نیست و قطعا در سال آینده نیز در صورت تغییر دولت همین رویه اطلاع رسانی و همدلی و همکاری با مسئولان شهرستانی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد. ان شاء الله.

نظرات ارسال شده

  1. به نظرم نیاز هست در این موضوع خاص هر دو طرف کوتاه بیایید. فکر کنم مطلب از نوشتن تابلوی شهید ذوالفقاری شروع شد که شما در مقابل ان شرط انصاف رو رعایت نکردید. البته این رو به عنوان یک دوست و همکار نزدیک عرض می کنم. مطلب شما در مقابل تابلویی که افتاده بود از حد متعارف پا رو فراتر گذاشته بود. بعد هم مطلب امبولانس..
    با توضیحاتی که میبد خبر درباره امبولانس داده بود، مطلب شما کمی تند و به دور از واقعیت کامل بود…
    البته میبدخبر رو هم تطهیر نمی کنم. مطمئنم این سایت هم اشتباه داشته.

    مهمه که این بحث ادامه پیدا نکنه، چون کمی تحلیل کنیم می فهمیم همکاری همه دوستان رسانه ای در میبد در شرایط خاصیه که مثل شهرهای بزرگ و رسانه های کشوری نیست.
    البته ممکنه به نقد بنده جواب قانع کننده هم داشته باشید. اما صلاح می دونم اصلا وارد جواب تو جواب نشم
    مطلب رو اجمالا مطالعه کردم و ناراحتی نگارنده هم کاملا مشخصه.
    دوستی ها ان شاءالله سر جاش می مونه
    یا حق

  2. احمد آقا حتما همین طور است که شما می گویید.

  3. به نظر من سایت صدای میبد خیلی خیلی جاها کوتاه آمده و هیچ چیزی را در مقابل تخریب سایت های دیگر ننوشته و سکوت کرده بود …. اما این بار نوشته که بگوید ما هم می توانیم بنویسیم و از خود و از شهرمان دفاع کنیم. و به قول خودم ترمز دستی بعضی از سایت ها را بکشیم. به نظر من نوشتن و تخریب کاری ندارد مهم این است حداقل یکی دو بار هم که شده نقاط قوت دیگران را با چشمان خودمان ببینیم و بیان کنیم.
    سایت های رسانه ای بعضا هر چیزی که خودشون دوست دارند می بینند حتما داستان فولکلور آلمانی ها را شنیده اید که :
    مردی صبح از خواب بیدار شد و دید تبرش ناپدید شده . شک کرد که همسایه اش آن را دزدیده باشد برای همین تمام روز او را زیر نظر گرفت. متوجه شد که همسایه اش در دزدی مهارت دارد ، مثل یک دزد راه می رود ، مثل دزدی که می خواهد چیزی را پنهان کند ، پچ پچ می کند ،آن قدر از شکش مطمئن شد که تصمیم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض کند ، نزد قاضی برود و شکایت کند! اما همین که وارد خانه شد ، تبرش را پیدا کرد! زنش آن را جابه جا کرده بود. مرد از خانه بیرون رفت و دوباره همسایه اش را زیر نظر گرفت و دریافت که او مثل یک آدم شریف راه می رود ، حرف می زند ، و رفتار می کند . همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم!
    چطور است که سایت میبد خبر گودالی که در خیابان مهرجرد ایجاد شده را می بیند اما خیابان ها و میدان خامنه ای که ایجاد شده را نمی بیند؟!
    احتمالا فقط چشم آن ها خرابی ها را می بینند؟!

  4. این نظر با نام صدای میبد در سایت درج شده و هیچ ارتباطی با دست اندرکاران ندارد. درضمن ما قصدمان ترمز دستی دیگران نیست چرا که نظارت و نقد همان طورکه رهبری فرموده اند باعث می شود تا مسولین حواسشان را جمع کنند و به مردم خدمات بهتری را ارائه نمایند.

  5. با سلام ولی تو سایت میبد ما اصلا اسمی از صدای میبد برده نشده نمیدونم چرا بر خود گرفتید و دوما تابلو ذوالفقاری هم طرف حسابش شهرداری بود که شما اومدی و خواستی حمایت کنی خوب ایکاش شما بجای اینکه زبان و وکیل یک ارگان دولتی میشدی اجازه میدادی خودش از خودش دفاع کنه نه اینکه شما بخوای ازش دفاع کنی و سر این جدال ها رو خودش شما باز کردی و ایکاش خود شما زودتر میرفتی از مسکن مهر خبر تهیه میکردی و در ضمن آوردن اسم رسانه هم در شان شما نیست و کاش شما هم بجای اینکه بخوای پی تلافی اون تابلو باشی اجازه میدادی همون اقایانی که تو فرمانداری دیدن که هی زنگ اینطرف و آن طرف میزدند پیگیر کار باشند نه شما پس کاسه داغ تر از آش بودن بده

  6. دوستان تمایلی ندارند که نام ببرند. درج خبر تابلو زیاد برایمان مهم نیست بلکه درج این اخبار آبکی و وصل کردن آن به فرهنگ ایثار و شهادت است که خودنمایی می کند. در ضمن متنی تحت عنوان تا سه نشه بازی نشه مسکن مهر میبد افتتاح نشد را در سال ۸۹ در یکی از روزنامه های میبد درج کردم که هنوز پس از شکایت ساکنین از پیمانکار در کش و قوس دادگاه هستیم . نگارنده خود اولین کسی که در این مسکن ها مستقر شده است.

  7. با سلام سوالی داشتم ملاک رتبه بندی سایتها که شما در میان مطالبتان ذکر کرده اید چیست ؟

  8. تعداد اخبار تولیدی، تهیه گزارش تصویری، تهیه گزارش، مصاحبه، درج یادداشت، رنکینگ سایت و تعداد مخاطب و …

  9. اگر سایت شما راست می گوید و ریگی به کفشتان نیست، چرا اسم آن تکنیسین اورژانس را نمی نویسید. علتش این است که سایت شما متأسفانه با مخاطبش روراست نیست.

  10. من قبلا فکر میکردم واقعا کسی نمیتونه به پرو پای این شخص بپیچه چون همه به خاطر سایتی داره ازش میترسن از رییس شبکه بگیر دیگه برو تا مدیر بیمارستان و…..
    الان امروز چندتا درخت تو بیمارستان قطع کردن برا پروژه عمرانی حالا اکه رییس و مدیر بیمارستان اقا *** اقا ***ش نمیکردن الان ده تا مطلب زده بود که چرا درخت قطع کردن.

    کارتون عااالی بود صدای میبد

  11. ممنون از پاسخ شما ولی این رتبه بندی را که شما ذکر کرده اید در مورد بالاترین رتبه سایت در میان سایت های شهرستان در کجا نمایش داده می شود اگر ممکن است رتبه بندی فعلی سایتهای شهرستان را نمایش دهید

  12. سلام می توانید به سایت alexa.com مراجعه کنید و در قسمت سرچ نام سایت را وارد کنید رنکینگ سایت در ایران و جهان نمایش داده می شود.

  13. با سلام. و سپاس معلوم هست که با این حاشیه پردازی ها دیگه سایت صدای میبد.خسته شده و صد البته هم حق داره و انصافا که زبان این قلم نیز نافذ است و معنی دار.احسنت …..بسیار حساب شده و کوبنده بود.استفاده کردیم. و ضمنا توفیقات بیشتر اقای شفیع پور را در ادامه موفقیتهای فوق خواهانیم…..

  14. اقای استادکاربه سایتهاوجنجالهاواشتباهات سایرسایتهاندارم ولی دوچیز راهنوز روشن نکردید
    ۱چرااینقدربی ترمزازدولت دفاع می کنیدانگارکه معصومند
    ۲چرانظرتون رونسبت به فتنه وسرانش ودیدارهای مسءولین روشن نمیکنید

  15. نظر ما در مورد فتنه همان نظر رهبری است و بس. ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم.

  16. فعلا که میبد ما بالاتر هست خوتان به نگاه بیندازید

  17. اقای استاد وقتی بی محابادولت قبل رومی کوبید توقع دارید سایتی که سالهابرایش زحمت کشیدیدبرایتان تمجیدبنویسد وحق استادیتان رارعایت کندمگرشماحق انصاف رارعایت کردید
    اگرواقعاولایی هستیدچراحرف اقاراحداقل دراین موردرعایت نمی کنید بااقااقاگفتندنه شماانقلابی میشوید نه انها.متاسفم شاگرداستادی بودم که حاشیه هااورراباخودبرده است .دعوای شماومیبدخبریک بچه بازی بیش نیست

  18. ما دولت قبل را بی محابا نکوبیده ایم. مسکن مهر میبد نماد کاریشان است. در سال ۹۰ به ما واگذار شده است. یکی هم نقل خود رئیس جمهور محترم در دوره اول ریاست جمهوری شان است.

  19. احمد آقای عزیز پیشنهاد هایی خوبی را مطرح کردید اما یک سوالی از شما دارم. چرا زمانی که دوستان شما درمیبد ماومیبد خبر این مطالب را منتشر کردند نگران دوستی ها نبودید؟؟؟؟؟!!!چرا هنگامی که ازتذکر دکتر سهیلی به دوستتان آقای صابر اقایی مطلع شدید نگران دروغ گو خواندن بچه های سایت صدای میبد توسط دوستانتان در میبد ما و میبد خبر نشدید و واکنشی نشان ندادید؟؟!!!!چرا پس از تذکر دکتر سهیلی به دوستتان نگفتید از مردم شهید پرور و انقلابی میبد به خاطر استفاده شخصی از بیت المال عذرخواهی کند؟؟؟!!!چرا با وجود اینکه از تذکر دکتر سهیلی به این پرسنل خطا کار خبر دارید باز بر رویه اشتباه خود اصرار دارید؟؟!!!

  20. ممنون از پاسخ شما فرمودید سایت الکسا ، به هر حال آنچه عیان است چه حاجت به بیان است مشک آن است که خود ببوید
    به هر حال پرداختن به حواشی به این صورت اصلا کار درستی نیست مخصوصا با این همه زحمتی که در عرصه رسانه می کشید همگی خسته نباشید یعنی همه سایت های میبد

  21. با سلام
    مطالب را که بررسی کردم فهمیدم که واقعا سایت میبد خبر باز هم دارد دروغ می نویسد می توانید از سایت خودشان این را ببینید!
    در خبر “بی احترامی به تابلوی شهید در خیابان اصلی میبد! +عکس ” آمده است : به گزارش “میبدخبر”؛ چندروزی است که تابلوی کوچه شهید ذوالفقاری داخل جوی آب افتاده است.
    امادر خبر جدیدش مبنی بر “اثبات یک دروغ دیگر از سوی رسانه حامی شهردار میبد” می نویسد : این تابلو حدود پنج ماه است که در این جوی آب افتاده است و هیچکس به آن اعتنایی ندارد.
    بالاخره ما نفهمیدیم که چند روزی است یا چندماهی است که این تابلو در جوی آب افتاده است؟!!!!
    حالا دروغگو کیست خودتان با چشمان خودتان ببینید و قضاوت کنید.
    والا یکی بیاد تکلیف رو مشخص کنه. خخخخخ

  22. اقای استاد سلام
    اگر شما در کارخود خبره هستید چرا سخنان آقای اعرافی در نماز جمعه این هفته را گزینش میکنید ؟ آیا حذف مشکلات کارگران از سخنان آقای اعرافی باعث رفع مشکلات کارگری می شود یا به مفهوم پاک کردن صورت مسئله است. برای روشن شدن افکار عمومی اصل سخنرانی آقای اعرافی و خبری که شما از آقای اعرافی درج کردید را در ادامه می اورم.
    آقای اعرافی با اشاره به محور صنایع و معادن که دچار رکود و مشکلاتی شده است، افزود: “کارگران سختی هایی می کشند که در این روزها در باره آن صحبت هایی شد. امیدواریم مسئولین فکری به حال این مشکلات کنند و در صدد رفع آنها برآیند و طرح های نیمه تمام کامل شود. ادارات برق و آب نیز که باید حق را از صنایع بگیرند توجه کنند ملاحظاتی را رعایت کنند تا صنایع دچار مخاطره نشوند”.
    واما خبر شما: آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه حوزه صنعت و معدن نیازمند حمایت بیشتری است افزود : امیدواریم مسئولان در شرایط جدید توانایی رفع مشکلات پیدا کند و ادارات برق ، آب و گاز و دارایی هم با حمایت از صنایع آنها را از بحران و ورشکستگی نجات دهند .

  23. سلام. سخنان آقای اعرافی از سایت میبدآدینه که مربوط به خود ایشان است برداشته می شود. اگر مطلبی حذف شده باشد باید از خبرنگاران مصلی بپرسید نه ما. لطفا دقت کنید که در متن نوشته شده به گزارش میبد آدینه. همیشه ما خطبه ها را از سایت رسمی مصلی میبد برمی داریم و در سایت به نقل از خودشان درج می کنیم. یا حق

  24. اقا یا خانم فریاد یا محمد؟؟؟…..مگه کدوم از حرفهای صدای میبد بی ربط بوده که الان شما دو تا موضوع بی ربط به این قضیه را وسط میدون اوردید.حرف منطقی جواب نداره.بعد هم …….ما تا حالا جانب داری بی دلیل از این سایت ندیدیم….نه مثل بعضی ها که فقط مغرضانه دروغ پردازی و حاشیه نویسی میکنند.به خدا قسم.والله…من به عنوان یک شهروند فقط به همون سایت سر میزنم تا ببینم دوباره به کی و کجا و گیر دادند.صد البته ان هم سو گیری…..یک روز اموزش و پرورش یک روز خود اقای موحدی….یک روز شهردار یک روز فرماندار….اخه بی انصافها هیچ نکته مثبتی توی کار این به قول شما ادمهای بد و منفی وجود نداره…..شاید ایراداتی برهمه اونها هم وارد باشه…ولی جالبه فقط اون سایت منفی ها وچیزهایی که میخاد میبینه و صد البته اصلا اغراق هم نمیکنه!!!!!!!بی منطقی هم حدی داره….ما تعجب میکنیم یکی نیست به اینها بگه توهین و افترا و بدبینی تا کجا؟؟؟؟ مدیون هستید اگه فکر کنید فقط به عنوان طرفداری از صدای میبد اینها را میگم…دیگه همه دم خروس را پیدا کردند.بعد این همه حاشیه و یک سونگری!!!!از طرف بعضی به اصطلاح…..

  25. میبدی عزیز…
    یک سوال در مقابل این همه سوال: از کجا می دانید که صحبت نکردیم و تذکر ندادیم؟
    به هم زدن شرایط ارام و ساکت، تخصص و هنر نمی خواهد، بلکه ارام کردن شرایط بحرانی نیاز به تلاش و کار دارد. امیدوارم این رو خوب درک کنید دوست عزیز…

  26. با این متن و دفاع من دیگه حرفی ندارم…..

  27. درود بر شفیع پور و درود بر سید نبوی عزیز
    پاک بودی ، پاک هستی و پاک خواهی بود
    اما دیگران …

  28. با این مطلب درب را می بندم تا پایانی باشد، که اگر در بند در مانیم در مانیم.
    بس کنید دگه یک عده آدم تحصیل کرده خجالت بکشید. بنظر من تو میبد هیچ سایت کاملا منصفی وجود ندارد.
    دقت کنید مثلا تیتری که سایت صدای میبد، میبدما،میبدخبر و … از صحبتهای حضرت آقا در دیدار هیئت دولت زده اند را مخاطبین بررسی کنند و ببینند که یکی تیتر زده که جوری برداشت شود که دولت فعلی به به و چه چه و دیگری تیتر زده که دولت فعلی اه اه و وای وای در صورتی که حضرت آقا همیشه جمع بندی صحبتهایشان برای هر دولتی نشان دادن خط مشی درست کاری است و هم تعریف و تمجید دارند و هم تذکر در مواردی که بنظرشان کج فهمی وجود دارد و این مختص این دولت و آن دولت نیست حالا اگر شما فکر می کنید که با فقط تعریف و ندید نواقص و یا فقط نکوهش و ندید دستاوردها می شود هم دلی و هم زبانی بین ملت و دولت را ایجاد کرد بدانید که نتیجه این می شود که نه تنها ملت و دولت بلکه در خود ملت نیز همانگونه که خودتان دوستان قدیمی به جان هم افتادید تفرقه ایجاد می کنید.

  29. زیاد به این اختلافات ادامه ندهید .مگر در میبد چه خبر است

  30. آقای فامیل دور اینقدر تند نرو پیاده شو با هم بریم .
    شما بفرمایید با چه سند و مدرکی اظهار و نظر میکنی و میگی در میید هیچ سایت منصفی وجود ندارد؟!

  31. میبد ینوز و نارین نیوز هم پایشان را به وسط بکشید گناه هستند

  32. حالا خوبه که این سایت همه نظرها را تایید می کنه. و حتی موافقان و مخالفان آزادانه می توانند نظرات خودشون رو بیان کنند.
    ای کاش همه یاد می گرفتند.
    بابا دست خوش

  33. در جواب اقای احمد باید بگم.کی گفته وظیفه بعضی به اصطلاح سایتها تذکر دادنه؟؟مگه کشور و شهر قانون نداره که یکی سایت برداره هر روز از دیگران بد بگه و کلانتر محله بشه؟!!!هر جایی که جبهه مخالف ایشون باشه باید از طرف سایتشون توهین و تحقیر بشه.و اون هم به اسم اسلام و انقلاب …!!!بسته دیگه!!!!ادم خودش باید از این دورویی به خود بیاد….والله!!!!!

  34. خداییش این مورد عین حقیقته من وقتی میرم خونه همکارم از گند فاضلاب مسکن مهر حالم به هم میخوره. ای کاش فقط یه فکری به حال بوی فاضلاب آنجا می کردند.

  35. تذکر دکتر سهیلی به تکنیسین خطاکار! سؤال این است که اگر این تکنیسین خطاکار و مجرم است چرا تنها به یک تذکر شفاهی بسنده شده و اگر کارش صحیح بوده چرا تذکر شفاهی گرفته، معلوم است که این تکنیسین خطایی نکرده و گرنه کجای دنیا به یک کارمند خطاکار تنها یک تذکر ساده شفاهی می دهند، حداقل تذکر کتبی، کسر حقوق، تعلیق از کار و… تذکر شفاهی برای خطای یک کارمند یعنی هیچ در هیچ!

  36. باعرض سلام سایت فقط میبدنوین!!! بر محمد صلوات

  37. سلام
    ضمن عرض خسته نباشید به خبرنگاران خوب و فعال صدای میبد که واقعا درحال خدمت رسانی به شهروندان عزیز شهر میبد هستند.
    راستش طبق تحقیقاتی که انجام دادم و چیزایی که از سایر افراد شنیدم ، میبد نسبت به جمعیت خود خیلی رسانه دارد .
    حرف من این است در ابتدا طبق فرمایشات رهبر عزیزمان نباید جامعه را دوقطبی کنیم و چرا این همه فعال رسانه ای که میبد دارد باهم متحد نمی شوند و برای یک سایت کار نمی کنند به هر حال اگر تمام افراد فعال رسانه ای میبد دست به دست یکدیگر بدهند و با هم متحد شوند قطعا بیشتر از حال می توانند موثر واقع شوند و خدمت بهتری به شهر و شهروندان کنند.
    من فقط پیشنهاد دادم .
    دوست دارم سایر دوستان هم در مورد پیشنهاد حقیر نظر بدهند.
    باتشکر فراوان

  38. با سلام خدمت مدیر سایت صدای میبد
    جوابیه رو خواندم بسیار عالی و با منطق جواب دادید. اما
    میگن روزی روزگاری، كاروانی به قصد تجارت از ایران عازم یونان می شود در آن زمان هر كاروانی كه به قصد تجارت عازم سرزمینی میشد مسافرانش چند شتر و اسب كرایه می‌كردند و كالایی كه قصد فروشش داشتند بر حیوانات می‌بستند و عازم سفر می‌شدند. در بعضی از مسیرهای كوهستانی نیز گاهی دزد و راهزن بودند كه به این كاروان‌ها حمله می‌كردند اموالشان را می‌دزدیدند و اگر مقاومت می‌كردند حتی صاحبین كالا را هم می‌كشتند.
    مسافرین این كاروان به سلامت به یونان رسیدند و كالاهای یونانی را با كالاهای خود خرید و فروش كردند و به سمت ایران بازگشتند. آنها در مسیر بازگشت بودند كه در دام یك گروه راهزن یونانی گیر افتادند و تمام اموال و دارایی تجار غارت شد، حتی شتر و اسب كاروانیان را هم از آنها گرفتند. تجار بیچاره هرچه گریه و ناله و التماس كردند هیچ فایده‌ای نداشت چون راهزنان یونانی بودند و اصلاً زبان فارسی بلد نبودند.
    در میان مسافرین لقمان حكیم هم حضور داشت. لقمان گوشه‌ای نشسته بود و رفتار غارتگران را مشاهده می‌كرد. تاجران نزد لقمان آمدند و گفتند: تو حكیمی! با اینها صحبت كن، شاید سخنی پندآمیز از زبان تو دل دزدان را به رحم آورد و حداقل شترها و اسب‌های ما را به ما بازگرداند.
    لقمان گفت: با چه كسی حرف بزنم و پند دهم؟ دل این افراد از سنگ شده اگر نصیحت و اندرز در دل این بنده‌های خدا راهی داشت، این قدر سنگدلانه اموال و دارایی‌های مردم را غارت نمی‌كردند. حرف زدن من هیچ فایده‌ای ندارد.
    مدیر سایت صدای میبد شما زیاد خود را خسته نکن بی فایده است.
    نرود میخ آهنین در سنگ.
    بنده برای خودتان و تیم تان آرزوی موفقیت و سلامتی را آرزو دارم.
    یا حق.

  39. تمام خبرها و اتفاقاتی که این چند روزه افتاده خوندم
    جالبه که میبد خبر نوشته روابط عمومی غیر رسمی : من می خوام به میبد خبر بگم شما و بعضا سایت های دیگه که مدیر مسئولتون شده سایت میبد ما و هر چی میبد ما می گه شما می گید چشم هیچی از خودتون ندارید بعد اسم خودتون رو میزارید خبرنگار؟! مطمئن هستید شما روابط عمومی میبد ما نیستید؟!
    جالب دیگه اش آنجا هست که شما نوشتید صدای میبد سایت کم مخاطب! بله کم مخاطب بود که در چند مرحله پیروز بود و شما با شکست های پی در پی رو برو بودید و همه استراتژی هاتون بر باد فنا رفت.
    سلام و درود بر سایت های شکست خورده پر مخاطب …. خخخخ

  40. در ضمن سایت های پر مخاطب یک بار به کامنت های پر مخاطبتون ارزش قائل بشوید و آن ها را تایید بکنید شما که همیشه دم از اخلاق حرفه ای بودن خود می زنید.

  41. فردی که میگویید منصوب خود دکتر سهیلی است وتذکری در کارنبوده وحتی پشتیبانی نیز میشود وهمچنان به کارخود بانظر ایشان ادامه میدهد
    درعوض عکسهای دکترسهیلی در سایتهای میبد ما وسایتهای وابسته توسط همین فرد با اب وتاب فراوان گذاشته میشود…

ارسال نظر