تاریخ : 27 آگوست 2016 - 18:24 - شناسه خبر : 16461 اخبار شهرستان

همزمان با هفته دولت؛

یادواره شهدای اصناف درمیبد برگزار شد

یادواره ۳۳ شهید اصناف با حضور امام‌جمعه و فرماندارمیبد، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت استان، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام بشکانی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به زوایای مسائل و مشکلات جامعه امروز پرداخت.

امام‌جمعه شاهدیه به روحیه انقلابی ملت ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنچه ملت بزرگ ایران را در دوران ۸ سال دفاع مقدس به پیروزی رساند خودباوری بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه مشکل جامعه امروز ما تحریم نیست افزود: اگر عده‌ای مشکل جامعه را به تحریم پیوند می‌زنند باید بدانند که در ۸ سال دفاع مقدس علاوه بر سختی‌های جنگ، کشور در محاصره اقتصادی و تحریم‌های بیشتری بود.

وی با تأکید بر اینکه حس خودباوری در انسان منشأ همه تحولات است گفت: دشمن با همه ابزار و امکانات خود سعی دارد ملت ما را به سمت سقوط فرهنگی و خودباختگی سوق دهد.

حجت‌الاسلام بشکانی تصریح کرد: امروز کشور برای اجرای اقتصاد مقاومتی به نیروهای آموزش‌دیده و کیفی و ابتکار، خلاقیت و خودباوری نیاز دارد و دانشگاه‌ها و مراکز عملی باید در این زمینه نقش ایفا کنند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از تعدادی از فعالان عرصه اصناف شهرستان میبد تجلیل شد.

 

یادواره اصناف (1).JPG یادواره اصناف (2).JPG یادواره اصناف (3).JPG یادواره اصناف (5).JPG یادواره اصناف (6).JPG یادواره اصناف (7).JPG یادواره اصناف (9).JPG یادواره اصناف (11).JPG

ارسال نظر