تاریخ : 1 سپتامبر 2016 - 18:38 - شناسه خبر : 16547 اخبار شهرستان

فرماندار میبد:

با ورود شهدای گمنام به شهرستان عطر، جهاد و ایثار و شهادت در فضای شهرستان پیچیده است

تشکیل هیئت‌امنا به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها برای حفظ و نگهداری یادمان‌های شهدای گمنام باعث انجام بهتر برنامه‌ها در این راستا خواهد شد.

فرماندارمیبد با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای گمنام گفت: یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف شهرستان باعث معنویت و تقویت اراده و ایمان جامعه وزنده نگه‌داشتن یاد امام و شهدا می‌شود.

حسین فلاح افزود: در همین سال‌های اخیر، با ورود شهدای گمنام به شهرستان عطر، جهاد و ایثار و شهادت در فضای شهرستان پیچیده و مردم استقبال باشکوهی را در محافل و مجالس و تشیع پیکر این عزیزان داشتند.

فلاح گفت: بنابراین برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و شهدا باید جایگاه شهدای گمنام را در شهرستان میبد بزرگ بشماریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم در حاشیه این جلسه گفت: شهدا گمنام سهم بیشتری نسبت به شهدا و جانبازان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس دارند اما در طول این سال‌ها مظلوم واقع‌شده‌اند بنابراین رسیدگی به یادمان شهدای گمنام باید در اولویت اول قرار بگیرد.

محمد رجبی بر تشکیل هیئت‌امنای شهدای گمنام در شهرستان میبد تأکید کرد و افزود: با تشکیل هیئت امناء برای هر یادمان شهدای گمنام در شهرستان میبد برنامه‌ها و برگزاری مراسمات برای اداره و حفظ و نگهداری یادمان شهدای گمنام رویکرد مردمی پیدا می‌کند.

رجبی تصریح کرد: تشکیل هیئت‌امنا به ریاست فرمانداران در شهرستان‌ها برای حفظ و نگهداری یادمان‌های شهدای گمنام باعث انجام بهتر برنامه‌ها در این راستا خواهد شد.

در شهرستان میبد پیکر مطهر ۱۳ شهید گمنام در دانشگاه آزاد، آموزشگاه رزم مقدماتی نبی اکرم، امام‌زاده سید صدرالدین قنبر، امام‌زاده میر شمس الحق، پارک بهاران و بخش ندوشن به خاک سپرده‌شده‌اند.

 

یادمان شهدا (1).JPG یادمان شهدا (2).JPG

اخبار مرتبط

ارسال نظر