تاریخ : 4 سپتامبر 2016 - 12:32 - شناسه خبر : 16606 اخبار استان

توقيف محموله لوازم آرايشي قاچاق در يزد

ماموران انتظامي در بازرسي از اين تريلي بيش از چهار هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال کشف و دو متهم را نيز دستگير و به مراجع قضائي، معرفي کردند.

گروه استان ها- يزد- پليس استان در بازرسي از يک دستگاه تريلي ولوو بيش از چهار هزار و ۲۰۰ قلم لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال کشف کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدرضامزيدي” معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد گفت: روز گذشته ماموران در يک عمليات ايست و بازرسي، يک دستگاه تريلي “ولوو” را که از شرق کشور عازم پايتخت بود متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.

سرهنگ مزيدي ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين تريلي بيش از چهار هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق به ارزش يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال کشف و دو متهم را نيز دستگير و به مراجع قضائي، معرفي کردند.

معاون اجتماعي پليس استان يزد در پايان مبارزه با کالاي قاچاق و باندهاي واردکننده اين کالاها را از اولويت مهم پليس برشمرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا نيازمند فرهنگ سازي و عزم همه جانبه مردم و مسئولان است.

ارسال نظر