تاریخ : 4 ژوئن 2015 - 20:45 - شناسه خبر : 1683 اخبار استان، حوادث

گزارش تابناک از تجاوزگرعنکبوتی سریالی در یزد :

آرامش روانی جامعه به هم خورده است/ پلیس اطلاع رسانی شفاف تری انجام دهد

بر این اساس گفته می شد این مرد عنکبوتی فقط در محله های قدیمی همچون محله فهادان حضور دارد و تلاش نیروهای امنیتی برای بازداشت او، بی نتیجه مانده است. آمارهای مختلفی از تعداد حملات این مردم متجاوزگر در بین مردم مطرح بود از ۳ مورد تا ۱۲ مورد به او نسبت داده می شد.

در شهر یزد مردی که با استفاده از چنگگ از دیوار خانه ها بالا می رفت و به زنان تجاوز می کرد توسط مردم دستگیر شد. جنایت های تجاوزگرعنکبوتی سریالی در یزد آرامش روانی مردم را بر هم زده است.

به گزارش تابناک یزد، از چندی پیش خبرهایی در بین مردم و شبکه های اجتماعی منتشر می شد که بر اساس آن گفته می شد مردی صورت خود را می پوشاند واز طریق پشت بام های منازل کمین میکند و به محض خارج شدن مرد خانواده به داخل خانه میرود و هدف او فقط و فقط تجاوز به زنان و دختراناست.

بر این اساس گفته می شد این مرد عنکبوتی فقط در محله های قدیمی همچون محله فهادان حضور دارد و تلاش نیروهای امنیتی برای بازداشت او، بی نتیجه مانده است. آمارهای مختلفی از تعداد حملات این مردم متجاوزگر در بین مردم مطرح بود از ۳ مورد تا ۱۲ مورد به او نسبت داده می شد.

به دنیال این خبر، مردم در مناطق مختلف خصوصا محلات قدیمی شهر، با برنامه ریزی توسط بزرگان محله، شبها از محلات نگهبانی می دادند تا اینکه بالاخره دوشنبه شب خبرهای امیدوارکننده ای به گوش رسید و بر این اساس پلیس که تا روز سه شنبه سکوت اختیار کرده بود با حضور فرمانده ناجا در استان نشست خبری برگزار کرد.

 

ارسال نظر